weet het niet

hallo allemaal

ik ben nieuw op dit forum.
ik ben 22 jaar, ik ben in maart gestopt met de pil zeg maar de 2 week van maart. ik wil zo graag zwanger worden maar het lukt niet aangezien ik ook ongeduldig ben in april was ik 7 dagen over tijd, in mei was ik vier dagen overtijd, ikwordt er helemaal gek van.
mijn vraag is ook van ik moet elke 7dag van de maand ongi worden maar in mei was ik vier dagen te laat en ik werdt het op mijn 11 dag, moet ik nu rekenen vanaf mijn 7 of 11 van de dag.

groetjes niesrien
 
bednakt voor je reactie,
maar ik begrijp het niet, hoe bedoel je niet regelmatig,wat kan ik er aan doen, moet ik meschien naar de dokter heb niet veel verstand alleen dat ik graag een kindje wil snapje ahahahah.
maar kan ik al een test doen of moet ik wachten tot12 van de maand

groetjes niesrien
 
ja,je bent ook nog wel erg kort gestopt met de pil,de een is na een maand al zwanger,de ander na een jaar pas! en aangezien je niet op de dag af optijd ongesteld wordt is je cyclus dus ook nog niet regelmatig.daar kun je dus ook niks aan doen.de ene keer word je na 28 dagen ongi de andere keer na 32 dagen of anders.je zult dus toch echt nog even geduld moeten hebben!!
 
Ik ben zelf ook in maart gestopt met de pil. (22 maart) Ik ben nu ook 22. Ik denk dat ik me moet aansluiten bij het vorige berichtje dat je nog even geduld moet hebben. Ik had het "geluk" dat ik direct nadat ik gestopt was een regelmatige cyclus kreeg en nog steeds heb. Het is zeer frusterend als je iedereen om je heen zwanger ziet en ze het dan ook nog heel vaak in 1x lukt. Ik zit nu zelf in de 3e ronde. Maar ik heb de hoop niet opgegeven als het komt dan komt het daar ben ik heel zeker van.
Heel veel liefs Jlove
 
Je kan overwegen een ovulatietest te gebruiken, hiermee moet je beginnen de dag na de laatste dag van je ongesteldheid, deze geeft zo'n 36 tot 48 uur van te voren aan dat de eisprong plaats gaat vinden, en vergroot dus je kans om zwanger te worden, erg handig bij een onregelmatige menstruatie. Ikzelf heb ze ook gebruikt toen we een 2e kindje wilden, en ik was gelijk de 1e maand al zwanger.
 
Terug
Bovenaan