weet het niet....

A

Anoniem

Guest
hoi.... ben nieuw hier en lees al een paar dagen mee
allereerst wil ik iedereen een hart onder de riem steken die moeten wachten en afwachten... en voor de mensen die zwanger zijn: gefeli allemaal!!

en ik.... tja... weet het niet. Ben er helemaal niet mee bezig zelfs, maar wel 10 dagen over tijd....
heb al bijna 3 dagen krampjes in mn onderbuik... alsof ik ongi moet worden, maar nix hoor...   Voel verder geen veranderingen...
dus ben onzeker en heb geen idee...
die lage buikpijn blijft, en steeds denk ik: nu ben ik het... niet dus.
iemand hier ervaring mee?
tnx alvast!

gr vlinderr

quote: vlinderr schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 23:06:57'));

hoi.... ben nieuw hier en lees al een paar dagen mee
allereerst wil ik iedereen een hart onder de riem steken die moeten wachten en afwachten... en voor de mensen die zwanger zijn: gefeli allemaal!!

en ik.... tja... weet het niet. Ben er helemaal niet mee bezig zelfs, maar wel 10 dagen over tijd....
heb al bijna 3 dagen krampjes in mn onderbuik... alsof ik ongi moet worden, maar nix hoor...   Voel verder geen veranderingen...
dus ben onzeker en heb geen idee...
die lage buikpijn blijft, en steeds denk ik: nu ben ik het... niet dus.
iemand hier ervaring mee?
tnx alvast!

gr vlinderr

hoi vlinder,

als je nu al tien dagen overtijd bent waarom doe je dan geen test?
dat had ik al gedaan als ik drie dagen overtijd zou zijn...
en dan weet je ook of je zwanger bent of niet..
in welke ronde zitten jullie?
wij zitten in ronde tien en heb net m'n eisprong gehad
dus bij ons is het nu weer wachten...

knuffel linda.

tnx voor je snelle reactie linda....
het is dus zo dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn... ik ben vorig jaar gescheiden, en met mn ex-man had ik het een jaar geprobeerd zonder resultaat... nu heb ik een nieuwe vriend en na 8 maanden zijn we nog niet echt bezig met zwanger worden... had het idee dat het wel moeilijk zou lukken bij mij namelijk...
ben gewoon onzeker zo van: ik wordt toch wel ongi vandaag of morgen... maar dat gaat al dagen zo... en testen misschien moet ik t wel doen ja.
gr vlinderr

nog steeds geen ongi... en heb net de stap genomen om heel onzeker een test te gaan halen...
heb het lef er gewoon nog niet voor gehad... maar heb m nu in huis. nu nog wachten tot mn blaas vol is....

En Vlinder?
Is je blaas al vol, ben heel benieuwd!!!!!

Groetjes.

Hoi meis,
Echt testen want dan weet je het zeker!!!
Heb je nog meer klachten???
Nou doen hoor!!!

Succes en ikvoor je!!!

Groetjes Sandy

Terug
Bovenaan