Weet het ook allemaal niet meer..!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zoals je misschien wel gelezen heb in mn andere topic, ben ik nog steeds niet ongesteld en niet zwanger.
Nu vraag ik me af: ik heb 22 sept mn eisprong gehad. Ik merkte het aan meer slijm. (sorry)
Nu moet je toch 2 weken erna ongesteld zijn? Of zijn er weer uitzonderingen? Dat heb ik natuurlijk weer. Ik WIL nu gewoon ong worden. Dan kan ik weer verder! Dit is echt 3X niks dat wachten!!

Ontpillen zal het niet zijn, want ik ben nu bijna een jaar gestopt. In januari zijn we echt "begonnen" met klussen.

Groetjes Inge

Hallo Inge,

Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik ben sinds april gestopt en heb steeds mooie cyclussen van 29 dagen gehad.
Tot deze cyclus.
Ben nu 3 dagen overtijd, dus dacht ik doe een testje, want normaal ben ik altijd op tijd.
Maar niets te zien.
Heb wel al bijna 5 daen ongi gevoel, maar niets daar.
Nu hebben mijn vriend en ik besloten om nu 3 maanden voorzichtig te zijn ivm trouwen in maart, maar je blijft toch hopen.
Ik wil ook dat de ongi gewoon nu komt en dat we weer met de volgende ronde kunnen beginnen.
Ik wens je ook veel succes.
En hopelijk voor ons beide is het gauw raak.

gr gizzymo

Hoi Inge en Gizzymo.
Heb last van hetzelfde probleem..
Ook nog niet ongesteld en ook niet zwanger.
Normaal heb ik altijd een cycles van 28 tot 31 dagen, maar het is nu dag 33
en nog niets.
Net nog een test gedaan, samen met mijn vriend, maar op geen enkele manier een streep te bekennen!!
echt zo naar !
Aan de ene kant hoop ik echt dat ik nu ongi wordt, maar aan de andere kant denk ik, zolang het weg blijft is er hoop !!
heb eigenlijk geen last van verschijnselen, alleen een beetje zere tepels.
Succes met afwachten!

Liefs Sandra

Hoi Inge,
Vervelend dat je nogsteeds in onzekerheid zit. Ik heb zelf na 9 maanden geen pil   zomaar een cyclus overgeslagen. Ik had ook ronde de normale dagen afscheiding gehad en ovulatiepijn. Mijn cyclus was uiteindelijk 61 dagen in plaats van 32. Op dag 46 had ik weer ovulatiepijn en afscheiding en volgens mijn temp heb ik toen pas echt mijn eisprong gehad.

Het zou dus gewoon kunnen dat je een langere cyclus hebt. Ik hoop natuurlijk dat je misschien toch zwanger bent, maar er zit niks anders op dag gewoon af te wachten.

Succes ermee!

Groetjes,
Sara

Hoi allemaal,

ik was even jullie verhalen aan het lezen, maar klopt het dat jullie al lang gestopt zijn met de pil? en mijn volgende vraag: nadat jullie stopten met de pil, werden jullie toen de volgende maand ongesteld??

6 augustus was namelijk de eerste dag van mn laatste ongesteldheid.. deze duurde 2 dagen, de week daarna weer 2 dagen. Sindsdien niet ongesteld geworden. We zijn nu 2 maand verder.. heb al meerdere testen gedaan maar geven allemaal negatief aan.

voor mijn gevoel zou ik zomaar zwanger kunnen zijn.. gevoelige borsen, vaak plassen, snel moe, mijn buik is dikker en voelt harder aan..

Help! kom er nu achter dat ik er echt geen verstand van heb..

Hey diaanmike!

Misschien is het verstandig om een afspraak te maken bij de huisarts. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

En voor de andere meiden: allemaal veel succes!

Moet morgenochtend naar de huisarts, dus dan weten we iets meer..

Hoi Meiden.
ik heb op dat 35 nog een keer een test gedaan !! ZWANGER!!
T'is echt niet te geloven!!
Iedereen heel veel succes...
Liefs Sandra

Terug
Bovenaan