weet iemand antwoord?

Hallo,
Ik wil graag weten wanneer er een innestelingsbloeding (kan) plaatsvinden en hoe lang die kan duren? En hoeveel bloed kan je dan verliezen?
Ik hoop op antwoord. Bedankt vast.
Groetjes
PS: heeft er hier ook iemand ervaring met het pas laat aan kunnen tonen van het hcg? (dus pas laat een plus? Of eerst een min en dan een plus?)
 
Hoi anoniem,

Ik vind het spijtig om je te moeten vertellen, dat de dames hier niet of bijna niet zullen antwoorden...... ze worden nogal gauw moe van mensen die vragen stellen als ze in de onzekere tijd van hun NOD zitten.

Sommigen zijn wel vriendelijk hoor, maar ze zijn zeldzaam............

Een innestelingsbloeding vind plaats rond de tijd dat je je ongi verwacht en het is nooit veel. Deze bloeding gaat niet gepaard met pijn. (heb ik gelezen) maar helaas heb ik hier ook geen ervaring mee.... Ik heb het helaas nog nooit mogen ervaren hoe het voelt om zwanger te zijn.

Sterkte en veel liefs, Debbie
 
Hoi Anoniem,

Aan een innestelingsbloeding is helaas geen touw aan vast te knopen. De een heeft het we en de ander niet. In mijn geval had ik het zelfs bijna twee weken door. Ik moet zeggen dat dat wel erg extreem was vertelde de dokter mij maar het was een innesteling. Ik verloor elke dag maar een heeeeeel klein beetje maar het was wel bloed. Pin je niet vast aan een eventuele bloeding want de kans dat je er geen krijgt is net zo groot als dat je er wel een krijgt. mocht je er een krijgen dan is het niet veel, je voelt er niks van en het is meestal ongeveer twee weken voor je verwachte menstruatie. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

SUCCES!!!!!
liefs, Ank
 
Ik heb geen ervaring met het laat aantonen van het HCG, maar heb op dit forum (of ergens anders) wel eens gelezen dat vrouwen kort na hun NOD een min hadden, en dan een week later toch een plus.
Dus als je menstruatie uitblijft kan het zeker zin hebben om na een week nog eens te testen.

Ellendig hè, die innestelingsbloedingen... volgens mij komen ze helemaal niet zoveel voor maar elke keer als ik weer ging menstrueren (op de eerste dag) had ik toch nog even hoop dat het een innestelingsbloeding zou zijn.... was het overigens nooit, ik heb het uiteindelijk niet gehad.

Volgens mij heeft een "innestelingsbloeding" ook niets te maken met het innestelingsproces op zich, maar is het meer een naam die ze gegeven hebben aan bloedverlies wat verder geen duidelijk aanwijsbare oorzaak heeft. Het kan dus volgens mij op meerdere momenten optreden, in elk geval in het begin van de zwangerschap (vaak na de NOD volgens mij).

Ik hoop voor je dat het snel "raak" is,

N.
26-8 bevallen van een gezonde zoon
 
Veel mensen hebben innestelings bloed vanaf week 6, zelf had ik het pas met week 12 (het was toen waarschijnlijk ergens achter gebleven) en kwam er als oud (donker bloed)uit. Bij mij duurde dit toen 1 middag. Bij innestelingsbloed heb je ook geen buikpijn of iets dergelijks.

Bij mij weet ik alleen over het HCG dat de test 1 dag voor mijn menstruatie datum al positief was.

Liefs
Lot
 
Hoi,

Toen ik de eerste keer zwanger was heb ik de dag nadat ik ongie moest worden gelijk een test gedaan maar deze gaf een - aan,hierna in de zelfde week nog 2 testen gedaan maar ook allebei -.Na anderhalve week(had erg gevoelige borsen)nog een keer een test gedaan en ja hoor een +.Na de eerste echo bleek dat ik pas heel laat in mijn cyclus bevrucht was en daardoor ook niet gelijk genoeg HCG in mijn lichaam had.
Als ik jou was zou ik dus een weekje wachten,heb ik bij deze zwangerschap ook gedaan.
Sterkte en succes,duim voor je
 
we zijn benieuwd. ik verwacht nu mijn 4e kindje en bij de 1e 3 waren de 1e testen nagatief. de laatste heb ik pas na 2 weken bij de dr gedaan en was gelijk positief. in de 1e weken moeten je Hcg nog stijgen. ik heb ook bij alle 4 op de dag van mijn menstruatie een bloeding gehad. bij de 4e 2 dagen maar het is donkerder en minder dan een gewone ongi.
 
Terug
Bovenaan