weet iemand dit allemaal.

even een klein vraagje wie kan het mijn vertellen. hoelang duurd het voor dat je weer je ongesteldheid normaal gaat lopen want ik heb 34 dagen geleden een miskraam gehad hoelang moet ik nu nog afwachten er op. en nog een vraagje kan je ook weer zwanger raken tussen de miskraam en het wachten van je ongesteldheid dat nog steeds dan moet komen en als je even te wil wel zwanger bent word je dan wel of niet ongesteld waar je dan nog steeds op zit te wachten. en kan je tussen je miskraam en nu tot heden nog steeds niet ongesteld kan je dan ook een eisprong hebbe? ik hoop dat ik reactie's krijg en wie kan het mijn vertellen groetjes van brenda.

hoi brenda
meestal wordt je tussen de 4 en 6 weken weer ongesteld dat was bij mij wel het geval teminste. en ja je kan zeker zwanger raken in de tijd tussen je miskraam en de ongesteldheid in dus als je geen condoom gebruikt heb is die mogelijkheid altijd aanwezig
ik hoop dat je hier een beetje meegeholpen te hebben
groetjes

Wanneer je cyclus weer op gang komt is per vrouw verschillend. Bij mij was het netjes na 4 weken, eigenlijk 27 dagen. Maar nu was het weer 32 dagen. Je lijf moet zich gewoon weer herstellen. Je kan inderdaad weer zwanger raken in de tussentijd. Het voordeel van eerste wachten op je cyclus is dat je dan weet dat je lijf het weer doet en je weet vanaf wanneer je weer kunt gaan "tellen". Gaat het wel een beetje met je? Sterkte!

Hoi Brenda,
Je kan zeker zwanger worden na je miskraam. Je bent dan alweer direct vruchtbaar. Hoe lang het duurt weet ik niet precies dat is per persoon verschillend. Maar in principe is het inderdaad tussen de 4 en 6 weken. Dus als je nog even wilt wachten na je miskraam is het handig om dan een voorbehoedsmiddel te gebruiken. Ik zelf heb 5 december een miskraam gehad, maar ben eigenlijk daarna niet meer ongesteld geworden. Ik ben direct weer zwanger geraakt. Groetjes

Terug
Bovenaan