weet iemand dit, witte afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Even een vraagje. Er zijn veel meiden hier die geschreven hebben dat ze dikke witte afscheiding hadden en zwanger waren. Is het per definitie zo dat je dikke witte afscheiding moet hebben, anders ben je niet zwanger. Af zijn er meiden die zwanger waren zonder afscheiding, of heel weinig?

Want je echt die afscheiding moet hebben, dan kan ik het wel shaken voor deze ronde, ik heb echt helemaal geen afscheiding nu. Nou ja en dan weet ik dat ik nergens op hoef te hopen.

Liefs Carina

Hoi Carina,

IK heb eerlijk gezegd geen idee of je van die witte afscheiding moet hebben ik heb het ook niet echt veel, zal dat niet bij iedereen weer anders zijn?elk lichaam is anders.Ik heb wel het idee dat ik snel moet plassen en dan zit ik en hoef ik maar een klein beetje...

nou we wachten het maar af nog 4 dagen voor mij en voor jou?

tot snel elvira

hoi carina

over de afscheiding.. ik heb eerlijk gezegt ook geen idee...Als het goed is moet ik nog twee dagen voor mijn nod...maar heb ook geen afscheiding totaal niet... en heb er eerlijk gezegt de vorige keer ook niet zo opgelet.....Als het wel zo moet zijn heb ik ook weer dikke pech denk ik....

groetjes mandy

Lieve meiden,

Volgens mij maakt het geen kl*ten uit,
ik heb elke maand witte afscheiding soms iets gelig, sorry voor de details,
en tot nu toe, iets meer als 2 jaar, werd ik elke keer nog ongi !!!!
Dus volgens mij maakt het geen bal uit !!!!!!
Maar het kan natuurlijk bij elke vrouw anders zijn.
Ik ben tenslotte geen HA of GYN natuurlijk !!!!! hahaha
Meiden, ik ga in ieder geval heel hard voor jullie duimen !!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hallo Carina,

ik zit met net dezelfde vraag. Ik heb elke maand ongeveer een weekje na mijn regels veel slijmverlies. Deze maand hebben we besloten voor een 2de te gaan. 10/02 was de eerste dag van mijn regels. 16/02 zijn we al aan de klus gegaan (je weet maar nooit) tot 21/02.
Deze maand heb ik geen slijmverlies gehad. Wel veel tekenen van een zwangerschap zoals buikpijn, misselijkheid, rugpijn, vaker plassen, slecht slapen, pijnlijk tandvlees...
Ik vraag me nu ook af of ik deze maand wel een vrucht bare periode gehad heb.

Woensdag 06/03  is mijn NOD. Ik hou je op de hogte! Veel succus allemaal.

Kaatje

He meiden

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich daarover zorgen maakt. We zien het allemaal wel. ik heb 12 maart mijn NOD en ik kan niet wachten. Heb vandaag digitale testen van clear blue gekocht en ik hoop dat ik ze mag gaan gebruiken en dat hij heel groot ZWANGER aan geeft.

Maar zal wel weer niet.

Sterkte allemaal. En mocht ik wel zwanger zijn dan heb ik meteen een antwoord op mijn eigen vraag. haha.

Liefs Carina

ik had ineens ook witte afscheiding vorige maand.. wat ik nooit had... en nog wel meer symtonen maar het bloedverlies wat ik het afgelopen weekend heb gehad is echt niet te verwarren met een innestelingsbloeding is gewoon rode duivels

Laat ik het zo stellen, ik ben er in ieder geval achter dat  mijn lichaam een kei is in het voor de gek houden!  

maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen!

natuurlijk hoop ik ook net als alle anderen om snel  zwanger te raken.. maar zit nu pas  in ronde 2  (1april nod)  en vind het al moeilijk... terwijl hier dames rondzweven die al in ronde 7, 12 of zelfs 24 zitten(en allen die ertussen, onder en over zitten)  en dan mag ik best nog wel wat meer geduld leren!

(ookal denk dat mijn ouders dat vergeten zijn in mijn genen mee tegeven ofzo)

dus laat ik het even afronden... ik hoop het voor je dat je zwanger bent ongeacht welke symptonen je wel of niet heeft het is toch voor een ieder  anders en  er zijn er zat die ook geen symtonen hebben!

ik zal voor je duimen dat de rode duivels weg blijven
Liefs Jazzie  

Terug
Bovenaan