weet iemand dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

4 weken terug heb ik een mk gehad,en 2 weken daarna begonnen we weer met klussen.
Sinds het vloeien over is verlies ik steeds een beetje bloed,tis maar een heel klein beetje,alleen bij het afvegen,en zo is er weer helemaal niets.
Nu dacht ik misschien zwanger te zijn,want ik heb diverse zwangerschapsverschijnselen ,maar heb maandag een test gedaan en was negatief,dus is het hcg hormoon van de mk er wel uit!
Nu kan het nog te vroeg zijn dat ik getest heb,maar heb nu mijn twijfels of ik wel zwanger ben.
Gister kreeg ik menstruatiegevoel in mijn buik en ik had zoiets van nou kom maar dan dan weet ik zeker hoe of wat en dan kunnen we weer verder!
Gisteravond slijm met weer klein beetje bloed en nu weer helemaal niets.
Wie weet hoe dit kan of misschien heeft iemand dit zelf ook meegemaakt?

Ik heb niet het idee dat er nog iets in zit van de mk,heb wel het idee dat alles eruit is!

Heb dit nog nooit meegemaakt en heb geen idee wat het kan zijn ,jullie wel?

liefs Caro

Hoi CAro,

Ik wa al benieuwd hoe het was afgelopen met je test. Jammer dat ie negatief was, maar nu weet je in ieder geval wel dat alle hormonen van de MK weg zijn.

Ik heb zelf op 10 maart een miskraam gehad, en ik heb in tussentijd geen bloedverlies meer gehad, maar wel sind een aantal dagen meer afscheiding en vandaag zat daar een heel klein beetje bloed bij. Ik weet helaas ook niet wat dit kan zijn. Of het inderdaad nog met de MK te maken heeft of toch weer zwanger. Ik had deze afscheiding met een beetje bleodverlies namelijk ook bij de vorige zwangerschap. Dus ik hoop voor ons dat het goede voortekenen zijn.
Heb je verdere ook nog andere verschijnselen? Ik ben namelijk wel ontzettend moe.

Ik duim voor je!!!
Groetjes Lucielle

Jeetje caro en lucielle...

sorry daar weet ik ook niet zo goed antwoord op te geven.

Ik duim voor je!!!

Gr. Leah

quote: lucielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2006 23:32:22'));

Hoi CAro,

Ik wa al benieuwd hoe het was afgelopen met je test. Jammer dat ie negatief was, maar nu weet je in ieder geval wel dat alle hormonen van de MK weg zijn.

Ik heb zelf op 10 maart een miskraam gehad, en ik heb in tussentijd geen bloedverlies meer gehad, maar wel sind een aantal dagen meer afscheiding en vandaag zat daar een heel klein beetje bloed bij. Ik weet helaas ook niet wat dit kan zijn. Of het inderdaad nog met de MK te maken heeft of toch weer zwanger. Ik had deze afscheiding met een beetje bleodverlies namelijk ook bij de vorige zwangerschap. Dus ik hoop voor ons dat het goede voortekenen zijn.
Heb je verdere ook nog andere verschijnselen? Ik ben namelijk wel ontzettend moe.

Ik duim voor je!!!
Groetjes Lucielle

Hoi hoi,

Hoop inderdaad voor je dat het goede voortekenen zullen zijn en dat je zwanger bent!
Ik duim voor je!

In mijn geval weet ik t gewoon niet meer,ik heb me de laatste 2 weken echt zwanger gevoeld,ben vaak duizelig(heb ik ook alleen maar als ik zwanger ben),gevoelige borsten af en toe misselijk,opgezette buik.
Alleen heb ik nu last van slijm met iets bloed erdoor,veel slijm.
Het lijkt wel op roze slijm(slijm wat met bloed vermengt is)sorry voor de details!

Denk zelf dat het een voorteken is van ongesteldheid,maar dan snap ik de zwangerschapsverschijnselen weer niet.
Ik heb 6 zwangerschapstesten gekocht en heb dus afgelopen maandag getest,weet ook niet of ik wel op de goede dag heb getest,want aankomende zaterdag 4 weken geleden begon ik pas te vloeien)toen was ik het vruchtje 3 dagen daarvoor verloren),dus misschien ben ik wel te vroeg geweest!

Wanneer zou jij kunnen testen denk je?

liefs Caro

Was nog vergeten te zeggen dat ik gewoon iedere maandag test tot ik ongesteld ben of de test positief is:)

Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn en de test is negatief dan neem ik contact op met de vk.

Hou je me op de hoogte?

liefs Caro

Hoi Caro,

Sorry, maar mij lijkt het stug dat je nu alweer zwanger zou zijn. Ik heb zelf ook een miskraam gehad (na 12 weken) en bleef een beetje vloeien. Dat vond de verloskundige verontrustend na twee weken, dus kreeg ik nog een echo. Er zaten nog restjes van de zwangerschap, een onvolledige miskraam dus. Ik heb toen een curretage gehad, dat was 3 1/2 week na de miskraam.
Ik wil je niet ongerust maken, maar ik denk dat het verstandig is om contact op te nemen met de verloskundige. Om dit dus uit te sluiten....
Sterkte,
Sonja

Terug
Bovenaan