weet iemand dit?

Hallo,

Na mijn miskraam van 3 maanden geleden , is mijn cyclus in de war.
Om er nu achter te komen wanneer ik een eisprong heb, ben ik sinds deze periode gaan temperaturen. elke ochtend om kw voor 7 ( goeiemorgen ,,)Nu is mijn temp, steeds 36.3/36.4. Vrij laag dus.
Vanmorgen was mijn temp, 36.7.( dag 18 van cyclus) wat ik steeds lees op het net, is dat als je een eisprong hebt gehad je temp . rond de 37. is. Maar vanuitgaande dat je normale temp, 36.6 is. Kortom,, omdat mijn normale temp, laag is, zou dan die 36,7 betekenen dat dat voor mij een eisprong was?
Ok, het is een ingewikkeld verhaal, maar als iemand daar een andwoord opweet, ben ik al blij.

groetjes, Sweety

Hoi Sweety,
Ik denk inderdaad dat jij gisteren of eergisteren je ei hebt gehad. 'Officieel' weet je het als je drie dagen een temperatuur hebt die minimaal drie tienden hoger is dan het gemiddelde van het eerste deel van de cyclus. Oeps, snap je het nog??
Maar ik denk bij zo'n verhoging op dag 18 van je cyclus dat je er gevoegelijk van uit kunt gaan dat die verhoging komt door een eisprong. Hij si dus al geweest denk ik... heb je op tijd geklust? Dan begint nu Het Grote Wachten! Sterkte daarmee en laat nog eens wat van je horen.

Liefs, el.

Hi Sweety,

Mij is ook aangeraden om na mijn miskraam mijn temeperatuur in de gaten te houden. Die zat tussen de 36,4 en 37,5!! Jebegrijpt het al.. ik kon er geen touw aan vast knopen. Het is inderdaad waar dat je een eisprong kunt hebben bij 0.3 graden verschil. Het zou best kunnen dat je nu een eisprong hebt gehad maar het hangt ook een beetje af van je cyclus. Ik ben 2 keer zwanger geworden op mijn 9e dag bij een cyclus van 28 dagen. Ik heb het een beetje opgegeven wanneer ik mijn eisprong heb. Als het komt dan komt het en anders zie ik wel weer. Bij mij heetf het beide keren 8 maanden geduurd voor ik zwanger werd.

Groetjes,

Corina

ha sweety

misschien een idee voor als je er met tempen zo niet uitkomt. ik gebruik ovulatie testen om alle narigheid en rompslomp rondom de berekening te voorkomen...

SUCCES; pipi

Terug
Bovenaan