Weet iemand een leuk uitje?

Hallo,

Ik ben Chantal en heb een zoontje die 16 feb 2 jaar wordt. Ik lees altijd jullie verhalen, en het lijkt me een gezellig clubje zo.
Ik vind het soms wel eens lastig om een leuk uitje te verzinnen voor me zoontje. Dus toen dacht ik misschien heeft iemand van jullie wel een leuk idee? Ik woon in de omgeving van Leiden. Ik zoek een uitje waar hij lekker zijn energie in kwijt kan. We gaan al heel vaak wandelen in het bos enz, maar zijn toe aan iets anders.

Groetjes Chantal

Hoi Chantal,

Ben je al eens in Ballorig geweest? Een hele grote binnen speeltuin. Mijn dochter Jasmijn (van 12 februari 2008) vind het daar helemaal het einde!!! Op www.ballorig.nl kan je kijken waar de dichtsbijzijnde voor jou is.

Liefs Trudi

Hoi Chantal,

ik zat net als Trudi ook aan Ballorig te denken. Entree is helemaal niet duur en de kids kunnen daar heerlijk spelen.
Wij wonen in de buurt van Gouda en gaan dan naar Ballorig in Zoetermeer.
In Alphen a/d Rijn heb je ook een overdekt speelparadijs. Wiebel Biebel heet het. Het peuterdeel is wel een stukjkleiner dan bij Ballorig. Maar samen met papa of mama kun je ook het grote klauterdeel in. Als je evt. (aansluitiend) ook wat wil eten kan dat heel leuk bij Wiebel Biebel.
Maar wat betreft spelen gaat mijn voorkeur uit naar Ballorig. (let op, want op sommige dagen...(regen/weekend) kan het daar wel heel druk zijn)

Groetjes, Bianca.

Wij zitten te denken aan een abonement op de dierentuin Amersfoort voor 2010.
Een abonement voor een volwassene is 57.50 voor een jaar en de kinderen tot en met 2 jaar zijn gratis.
Vanaf 3 tot 12 jaar, betaal je geloof ik abo voor 50 euro.
Maar ze hebben daar een mooie grote speeltuin, en Daniel is verzot op dieren, hihi
Een dagkaartje kost 17.50 voor een volwassene dus als je minimaal 4 keer gaat per jaar heb je de kosten er alweer uit.

Liefs Marina

Ballorig is idd. een aanrader. Ook onze zoon vind het helemaal geweldig. Verder hebben we een abonnement op het Nooder Dierenpark. We lopen hier vaak even naar binnen en slaan de kinderboederij nooit over. Verder is het zwembad altijd leuk. Dit kost ook niet zoveel of gewoon lekker het bos in. Er zijn zoveel leuke dingen te doen.
Succes

Gr. Tessa

ook wij hebben een abbo op de dieren tuin (blijdorp)
nathalia vind het geweldig.
het is leerzaam, leuk en ze kan zich helemaal uitleven daar.

voor slecht weer is ballorig of playcity idd de idiale oplossing. en zwemmen vinden we ook leuk.

een speeltuin doet t hier ook altijd goed en een kinderboerderij ook.

genoeg leuke dingen te doen dus :D

Hier nog iemand met een abonnement op de dierentuin ! Echt een aanrader ! Ze vindt het echt he le maal super ! En mama dus ook :)
Zo gaat dat he, in deze fase...
Het grote voordeel van een abonnement vind ik, dat je zomaar even op een mooie dag binnenkunt lopen en niet gelijk perse een hele dag, want ja, da's dan weer zonde van het geld, toch ?
Liefs. Sophie
PS Gezellig dat je mee kletst hier !

Terug
Bovenaan