weet iemand het antwoord

A

Anoniem

Guest
goede morgen mensen.

hier was ik weer even
ik heb toch een aanal vragen vanaf 23mei ben ik gestopt met de pil en ben toen gewoon normaal ongi geweest nu heb ik nog wat bruine slijm kan dit komen door het stoppen van de pil?
wat kan je nog meer merken dat je gestopt bent/
kan je er moe van worden want ik kan dus gewoon kei veel slapen en slaap ook door normaal word ik wel 10x wakker.
en hoe kan ik zien wanneer het het beste moment is om het te doen

nou alvast bedankt

groetjes patricia

Heey

Ik ben ook 23 mei gestopt met de pil en ik ben toen inderdaad ook ongesteld geworden. Precies zoals jij verteld, ik ging vandaag naar het toilet toe en er kwam een klodder slijm (sorry voor het smerige praatje haha) mee, beetje oranje/bruin/rood van kleur.
Ik ging net naar het toilet (3 uur later) en nu nog steeds slijm, alleen nu helder van kleur..
Vraag me echt af wat het is.
Heb al een topic geopend maar nog geen reactie!

Liefs, Maaike

hoi hoi

ja idd dat slijm had ik nu ook van dat bruinige rode slijm zal er wel bij horen denk ik haha
sommige dingen weet ik ook niet hoor maar tis wel raar en gaaf man allebei de zelfde dag kunnen we elkaar steunen

Haha ja inderdaad.
Kunnen we elkaar lekker steunen, bij zulke vieze praatjes haha!

Wanneer moet je weer ongi worden dan? Als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
Ik 22 juni..

Maar jullie gaan gelijk van start voor jullie kindje?
En het word je eerste of je tweede kindje?

Liefs, Maaike

het word onze eerste kindje ja vorig jaar ben ik zwanger graakt door de pil maar heb toen een miskraam gehad dus eigenlijk 2e
uh hoe reken je uit dan wanneer ik weer ongi moet worden?
haha ben hier zo slecht in
en jullie eerste kindje?

gr

Bij ons word het ook ons eerste kindje.

Nou als je bijvoorbeeld 24 mei ongesteld bent geworden, dan tel je daar 28 dagen bij op en dan kom je op 22 juni uit bijvoorbeeld.
Dan ga je dus uit van een cyclus van 28 dagen, maar het kan ook zijn dat je cyclus 36 dagen is.

Wat erg trouwens dat je vorige keer een miskraam hebt gehad!
Lijkt me zooooo erg..
En door de pil heen.. das niet zo goed, had je hem niet regelmatig geslikt?
Met hoeveel weken is het mis gegaan dan?

Liefs, Maaike

Ik had ook slijm vandaag, heb dat elke maand rond de tijd dat de eisprong is, volgens mij heet het cervixslijm (google maar effe). Volgens mij betekent het dat je vandaag aan de slag moet.

Terug
Bovenaan