weet iemand het slagingsprecentage van Clomid

A

Anoniem

Guest
Ik probeer een beetje te surfen op het internet naar de slagingsprecentage van Clomid maar kan dit niet echt vinden, graag zou ik ook willen weten hoe groot de kans op een meerling is met Clomid.(ik  zou het namelijk helemaal te gek vinden als we een meerling zouden mogen krijgen)  Stom achteraf had ik dit ook aan de gyn kunnen vragen maar alles ging zo snel.

bedankt alvast voor jullie antwoord.

Hoi
Wij zijn hier met een aantal meiden die met clomid bezig zijn of gaan beginnen en ik weet dat er meerdere zijn die het al vaker hebben gebruikt. Voor mij is het nu ook de eerste keer ga er vrijdag mee beginnen dus kan je nog niet echt helpen maar heb wel al veel om me heen gehoord dat er veel meiden door geholpen zijn!! dus.....we hebben goeden hoop!
Kom maar lekker mee kletsen het toppic heet wie begind er ook volgende maand met clomid.

Tot daar ;-)

xxx

eerste keer clommid volgende maand wie ook?? dat is de precieze naam van het toppic. hahah sorry wist het niet meer precies!

xxx

Hoi,

Hier ook een clomid gebruiker die al bij de eerste keer clomid zwanger was, helaas werd dit een miskraam (december 2006) en zitten wij nu op het wachtbankje.
Maar het kan dus heel snel gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook afhankelijk hoe je follikels er op reageren, ik liet iedere keer goede groei zien.

Dus afwachten maar,

Succes en tot snel,

Liefs Vera

Hoi,

Ik heb nu 4 maanden chlomid geslikt en helaas zonder succes...ik ga  nu   beginnen aan de hormooninjecties (IUI nr 4.). Ik slikte maar 50 mg omdat bij mij geen oorzaak gevonden is waarom ik niet zwanger zou worden. De kans op een meerling zal ook wel met de hoeveelheid chlomid te maken hebben, denk ik. Ik hoop dat jij meer geluk mag hebben dan ik! En alle andere meiden die aan de chlomid moeten natuurlijk!

Groeten!!

Hoi,

Zelf heb ik ook Comid gebruikt, 50 mg. In de 3e ronde raakte ik zwanger. Helaas werd dit een miskraambij 7 weken. De 1e ronde erna met Clomid was het weer raak! Momenteel ben ik bijna 18 weken zwanger.
Als de Clomid zijn werk goed doet, heb je volgens mij net zoveel kans om zwanger te worden als zonder Clomid (er van uit gaande dat alles goed werkt), en dat is zo'n 25%.

Ik ben nu zwanger van 1 kindje, maar schrik niet, een collega van mij is de eerste keer in de eerste ronde zwanger geraakt van een 2-ling (eentje heeft het helaas niet gered).En nu is ze na Clomid-gebruik in de eerste ronde zwanger van een......drieling!!

Maar dat is wel wat uitzonderlijk hoor. De kans op een meerling is volgens mij maar heel iets groter dan zonder Clomid.

Ik wil jou, en alle andere mensen hier heel veel succes wensen en ik ga voor jullie duimen dat het gauw raak zal zijn. Heb zelf hier ook een tijdje rond gezworven. Dus weet hoe jullie je voelen!!!

Succes!!!
XXX Yvet

Terug
Bovenaan