Weet iemand hier meer over.

Hallo meiden,

Even een vraag mijn man heeft vandaag een echo gehad en heeft dus spataders in zijn balzak. Dit kan (zeer waarschijnlijk) de rede zijn van het slechte spermakwaliteit. Nu moeten we nog naar de uroloog maar hij zal hiervoor geopereerd moeten worden. Het is geen garantie maar de kans bestaat (60%) dat de kwaliteit dan beter word. Nu wil ik vragen is er iemand die hier ervaring mee heeft. Graag hoor ik hier dan (liefs positief natuurlijk) over.

Alvast bedankt.

Liefs Molly.

hoi molly,

een vriendin van mij was al 5 jr bezig om kinderen te krijgen, en haar man bleek ook een spatader te hebben, daar hebben ze ook wat aan gedaan. Helaas heeft dat bij hun niet geresulteerd in beter zaad. maar ik ken ook een voorbeeld waar het dus wel hielp, dat wordt dus afwachten voor jullie. Sterkte daarmee, ook al helpt het maar iets he?

gr sandra

Hoi Molly,

op een ander forum was een meid die al drie jaar bezig was. Haar man was geopereerd en ze was na drie of vier maanden zwanger!
Het kan dus goed resultaat geven..

Succes, Irene

Hallo Molly,

Mijn man had ook slecht zaad, dat werd niet veroorzaakt door spataderen of zo, dus er leek niet veel aan te doen te zijn. Op advies van de gyn is hij per dag 1000 mg vitamine C gaan gebruiken. Uit een ander onderzoek bleek dat zink en foliumzuur ook gunstig effect kunnen hebben op de zaadkwaliteit. Dus toen is manlief aan de gravitamon voor zwangere vrouwen gegaan! Uiteindelijk verbeterde de kwaliteit van zijn zaad. We kregen een zoon via ivf. Een half jaar later bleek ik spontaan zwanger te zijn en het verhaal werd nog sterker, want daarna werd ik dus weer spontaan zwanger! Volgens de gyn een wonder, maar het is toch echt zo. Geef dus de moed absoluut niet op hoor! Wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.

Veel succes!
Joke

Terug
Bovenaan