Weet iemand hoe een bbz voelt???

Hi dames,
Niet schrikken voor zover ik weet is er niks aan de hand.
Ik heb al een tijdje af en toe steken bij mijn schaamstreek, geef borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden.
Bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik wanneer ik zwanger was, borrelde de hele tijd, heb dit nu niet, maar misschien maak ik me ook teveel zorgen.
Ik heb ook wel gedacht dat ik ongesteld kan worden, maar dat denk ik echt al heel lang, komt er gewoon niet van.
X

Hoi Kiekje,

Misschien een domme vraag: wat is een bbz?
Als je echt klachten hebt, zou ik toch even naar de huisarts gaan (misschien nadat je een zwangerschapstest hebt gedaan).

Groetjes,
Daisy

Hoi Kiekje

Ik weet niet hoe een buitenbaarmoederlijke zwangerschap voelt maar weet
wel dat de zwangerschapstest dan ook positief is. Misschien dat je daar iets
aan hebt, ik weet niet of je al een test gedaan hebt.
Ik hoop voor je dat het gewoon iets onschuldigs is en je gewoon ongesteld wordt
of zwanger bent.

groetjes Anke

hoi Kiekje, niet te lang wachten met naar de huisarts gaan, zeker niet als je denkt aan een bbz, als dit het nl is dan kun je heel veel pijn verwachten en soms moeten ze volgens mij zelfs je eierstokken verwijderen en zijn je kansen op een volgende zwangerschap verkeken.... maar goed ik ben geen deskundige natuurlijk, maar speel op zeker is mijn advies!

mama van Rêve

Hoi Kiekje,

Hier hetzelfde verhaal. Geef nog borstvoeding   en ook regelmatig een raar gevoel of steekjes in onderbuik. Verwacht ook al een tijdje dat ik weer ongesteld ga worden maar het komt niet. Ik kan er dus bij jou ook niets over zeggen helaas.  
Ik heb nu wel de knoop doorghakt dat ik ga stoppen met de b.v. (David is 6,5 maand)

Succes ermee, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Terug
Bovenaan