weet iemand hoe het gaat met Ginger?

Hee meiden,

En tijd geleden schreef ik hier ook mee, omdat wij in de medische molen zaten om zwanger te worden. Ik schreef toen onder andere samen met Ginger. Maar ik ben (schaam schaam) al een hele tijd niet meer hier actief geweest en ben daardoor Ginger uit het oog verloren. Ik weet dat zij bezig waren met IVF.

Weet iemand van jullie het met haar gaat?? Ik hoop goed, moet de laatste tijd veel aan haar denken. En Ginger als je dit zelf leest, meid hoe is het??

Voor de rest van jullie, heeeeel veel succes meiden... het avontuur in de MMM is echt zwaar en soms moedeloos.

Om jullie een hart onder de riem te steken: ik ben na 2 jaar behandelen zwanger geraakt en bevallen van ons zoontje afgelopen december! En ik ben nu SPONTAAN zwanger van ons 2e kindje!! Ben nu bijna 9 weken zwanger. Het kan dus meiden!! TOI TOI TOI!

Liefs Imme

Lieve, lieve Imme,

Wat ontzettend attent dat je nog aan me denkt! Maar in de eerste plaats: van harte met je tweede en nogwel spontane zwangerschap!!!!!!!!!!!

Helaas heb ik nog steeds geen goed nieuws te vertellen. Ik lees nog wel mee hier en heb nog heel lang gepost. Ook nog nieuwe topics aangemaakt en met veel nieuwe meiden gekletst. Maar het doet zijn pijn steeds als enige over te blijven waarbij het maar niet wil lukken.... Ik start dus geen nieuwe topic meer en lees alleen af en toe wat mee. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er alleen maar kwaad mee doe.....

Even in het kort mijn verhaal tot nu toe:
7x IUI in streekziekenhuis, allen mislukt, maar dat wist je vast nog wel
2x ICSI in Nijmegen, mooie embryo's gehad. eerste keer 1 terug laten zetten, helaas mislukt. Van die behandeling 3 cryo's overgehouden, waarvan er eentje de ontdooiing had overleefd. Deze is teruggeplaatst en uitgelopen in een vroege mk. 2e ICSI 2 embryo's terug laten plaatsen, ook mislukt. Daar 1 cryo van overgehouden maar die overleefde de ontdooiing niet.

Nu dus nog 1 poging ICSI te gaan. We hebben een vriendelijke doch dringend advies gekregen om een pauze in te lassen. Na ruim 3 jaar stress, 2 jaar aan de medicijnen is het beter voor hoofd, lijf en relatie om even pas op de plaats te doen. Hoe moeilijk dit ook is, want helemaal uit je hoofd zetten gaat gewoon niet. Ik moet wel zeggen dat het erg fijn is even geen medicijenen te gebruiken, merk nu pas hoe ik mijn eigen lijf "kwijt" was.

In juni moet ik weer naar Nijmegen daar krijg ik een echo om te kijken hoe mijn 2, overigens kleine, cysten eruit zien. Afhankelijk daarvan zal ik 3 maanden aan de pil gaan om ze terug te dringen. In september gaan we dan starten met de laatstepoging. Krijg dan van alles de maximale dosering dus dat belooft weer wat aan bijwerkingen.
Ik heb er aan de ene kant wel zin in, het voelt nu ook zo als nutteloos wachten tot september. Maar anderzijds ben ik erg bang. het is nu erop of eronder.
Ook wil ik weten waar we aan toe zijn. Het leven staat nu al zolang stil.........

Erg fijn dat je nog even kwam checken hoe het met me is. Dat betekent echt heel veel voor me!

Heel veel liefs en geniet van je zwangerschap en je kleine wonder. Hopelijk gaat alles goed met die 2! Ik hoop dat je hier nog even laat weten hoe het met je gaat!

Liefs,
Ginger

Hallo Ginger en Imme,

Vandaag was ik ook weer eens op het forum. En ik dacht ook even hier kijken en horen hoe het gaat met Ginger. Eigenlijk precies als jij imme. Jammer te lezen dat je nog niet zwanger bent Ginger! Had het zo gehoopt voor je. Wel goed om even rust te nemen. De medicijnen, het hele proces vergt echt veel van een mens. Daar kwam ik ook pas achter na de bevalling, hoe beroerd het eigenlijk met me ging. Maar ik hoop nog steeds van harte dat jij straks ook tot de gelukkigen mag horen.

Sterkte Ginger en ook ik denk aan je, steun je  en ben je niet vergeten!

Dikke kus,

Belle

Imme, gefeliciteerd, fijn dat het nu spontaan is gelukt!  

hey meiden jullie ken ik ook nog wel.

Echt balen Ginger dat je nog steeds niet zwanger bent. Imme jij gefeliciteerd!

Mijn dochter is inmiddels alweer 8 maanden.... De tijd vliegt voorbij.

Wij willen graag nog een tweede maar 90%kans dat ik niet meer spontaan zwanger kan worden en gelijk het IVF traject in mag. maar dat zie ik niet zo zitten. Althans nu even geen ziekenhuizen (6 weken plat gelegen in de zwangerschap, 2 maanden te vroeg bevallen en daarna nog eens erg ziek geworden en weer 2 weken daar gelegene met 2 operaties aan mijn eierstokken en daardoor kan ik zeer waarscijnlijk niet meer spontaan zwanger worden) maar goed.

Ik lees zo nu en dan nog eens mee en geef antwoord op vragen maar niet meer zoveel

Terug
Bovenaan