Weet iemand hoe het met Debby269 is?

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al.....
Volgens mij heb ik al lang geen reactie meer van haar gezien?
Ik hoop dat iemand het weet.

Groetjes, Karin

Ja nu je het zegt, ze was altijd wel actief hier maar idd al een tijdje niets gehoord.

We wachten af. . . .

Groetjes van Sonja

Ik wilde hier ook een topic over gaan openen. Ik mis Debby al een tijdje maar weet niet of ze op vakantie is. Verder hebben we ook al een tijd niets meer van Jolandaatje 25 gehoord sinds ze de foto's van hun kleine meid heeft geplaatst. Ben ook erg benieuwd.

Hoi meiden,

wat lief dat jullie aan me denken!
Met mij gaat het naar omstandigheden wel goed. Alleen wordt het me soms toch teveel met het huishouden en Dylano er nog bij. Savonds om 19.00 ben ik helemaal gebroken.
Dylano is de laatste weken ook echt vervelend. Echt een uitdagertje hoor, pffff!! Zooo vermoeiend.
Wij denken dat hij sinds gister het woordje NEE onder de knie heeft. Zou echt super zijn, want de hele dag scheidsrechtertje spelen wordt je ook niet vrolijk van.
We moeten we onze stem goed verheffen voor het bij hem doordringt, maar het helpt wel.
We zitten tuurlijk niet te schreeuwen tegen hem hé?!

Ik heb de laatste tijd ook echt last van mijn onderrug weer. En dan vooral met het huishouden.
Manlief heeft maandag boven uitgedaan, maar voorderest is er (behalve het dagelijkse) niet veel gebeurd deze week. Vind ik echt moeilijk, maar het doet gwn echt veel pijn.
De kleine doet het goed... Ik voel hem vaak bewegen, maar het meeste savonds.
Morgen hebben we de 3d echo, weer erg spannend dus!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Fijn om weer van je te horen!

Joh, wat maakt het uit als je nu even wat minder in huis doet! Dat neemt echt niemand je kwalijk. Je moet gewoon je rust pakken wanneer kan en niet de stofzuiger!

En die fase van Dylano?!?
Die doorlopen veel kinderen op het moment geloof ik..... Ik ga er zo nog een topic over openen!

Veel plezier morgen. Ik hoop dat de kleine vent nog even naar jullie wil zwaaien!
Zijn jullie inmiddels al uit de naam?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan