weet iemand hoe het met jolandaatje is?

A

Anoniem

Guest
ik heb er al een tijd niet gehoord,of haar man.
dus ik was even benieuwd of ze nog wat geplaatst heeft sinds haar dochter is geboren...
ben benieuwd....

Ik heb haar laatste berichtjes voor je omhoog gehaald. Volgens mij hebben we hierna niets meer gehoord, maar ze zal wel druk zijn met haar gezinnetje.

Hoi Hoi

Ja ik ben er de laatste tijd niet zo veel meer
Hihi heb het een beetje druk
Maar het gaat redelijk hier hoor
We zijn er dus achter dat ik PND heb dus dat kan er ook allemaal nog bij
Heb daarbij ook nog eens medicijnen gekregen waarvan ik redelijk wat bijwerkingen ervaar
Oftewel echt alles zit tegen
Borstvoeding mocht ik dan ook niet meer geven dus Caitlin heeft nu gewone fles voeding
Maar daar doet ze het niet minder op hoor
Ze groeit onwijs goed en iedere nacht kunnen we al ietsjes langer slapen
Grote broer Kyano is helemaal weg van haar en moet iedere dag wel ff bij haar in de box kijken of een kusje geven als ze bij papa of mama ligt
Iedere ochtend liggen we als een gezinnetje in bed en dat is wel extra genieten hoor

Als ik weer wat ritme heb kom ik weer wat vaker buurten
Nu weer ff Kyano bezig houden want die heeft het lopen ontdekt

Dikke kus ladies

Hoi Jolanda,

Zoals je misschien weet heb ik ook een PND gehad. Ik wil je hierbij dan ook een hart onder de riem steken en zeggen het gaat echt over. Neem daar wel de tijd voor en wat tips die ik heb gekregen zijn:

- lekker veel buiten als het weer het toe laat is gezond en helpt echt.
- neem ook vooral af en toe wat tijd voor jezelf
- en vooral veel praten en lekker af en toe janken helpt echt.

Mocht je even je hart willen luchten dan ben ik er voor je en met vragen kun je ook altijd bij me terecht. Ook heb ik toen erg veel steun gehad aan de andere meiden op het forum.

Geniet lekker van je gezinnetje en nogmaals het gaat echt over.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan