weet iemand hoe het zit met die testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb een paar dagen geleden midstreamtesten besteld bij zwangerenzo, met een éénmalige machtiging.
Nu lees ik net dat ze het pas in behandeling menen als de betaling binnen is, maar dat gaat toch automatisch?
Ook staat er dat het wel 30 dagen kan duren, balen, want ik kan evt. morgen al testen.
Heeft iemand hier ervaring mee, hoelang duurde het voor je ze in huis had?
Baal echt, straks ben ik overtijd en heb ik de testen nog niet.

Groetjes...

Hoi,

Ik had ovutesten besteld bij babybrabbel. Daar  kun je zien of je betaling is gelukt en of de bestelling verstuurd is. Nu na een dikke week staat er eindelijk dat gisteren rond 5 uur de bestelling de deur uit is gegaan.
Misschien kun jij ook zoiets terug vinden en anders na een week een mailtje er achteraan???

Liefs Lientje

Hoi Lientje,
Bedankt voor je reactie, er is idd een overzichtje waarin te zien is of de bestelling al verwerkt is (niet dus)
Heb ook al een mailtje gestuurd net, om te vragen hoe het nou zit.
Baal er wel van, heb ze morgen vast niet in huis, maar ik wacht het maar gewoon af.

Groetjes

He, wat balen ja. Het is volgens mij heel verschillend. Ik heb bij sommigen hier gelezen dat ze de volgende dag de bestelling al in huis hadden. Snap ik ook niet  Hopelijk krijg je een mailtje terug. Liefs Lientje

De postbode kwam net langs. Een lief geboortekaartje van vrienden van ons en....  de testen,  dus testen maar (ovulatietesten)!!!

Suc6!                Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Blij dat jij ze in huis hebt, kun je aan de slag!
Als ik vrijdag niets heb eb de RD zijn nog niet gearriveerd dan haal ik toch maar één hier in het dorp denk ik.
Anders word ik helemaal gek (je wilt het toch weten hé)
Heb steeds ongi-krampen en die verdwijnen dan ook weer en ik heb het heel warm steeds (38 °c terwijl dat normaal 36.8 °c is)
Maar het zegt allemaal niets, dus we wachten rustig af
Dikke kus

Tja, dat zou ik, denk ik, uiteindelijk ook doen, je wordt toch onrustig en om dan 30 dagen te wachten op de post, haha! Ik hoop jullie op een positieve test!

Veel suc6!                                  Veel liefs Lientje

Terug
Bovenaan