Weet iemand leuke websites voor geboortekaartjes?

A

Anoniem

Guest
Dag dames..

Weet iemand leuke websites met geboortekaartjes, waar je ze ook online kan bestellen?
Het liefst ook dat je je eigen kaartje kan ontwerpen..
Ik heb nog niet echt wat gezien..

Liefs,
Janet

20 weken en 6 dagen

sparkofhonour.com vind ik zelf erg leuk!! Of elkaartje.nl ! Als je googled op (aparte/unieke) geboortekaartjes kom je hele leuke sites tegen!!
Groetjes Anne-Marie

Google ff naar geboortepost. Op die site kun je kiezen uit bestaande kaartjes, die je aan kunt passen aan je eigen idee. Ook kun je je kaart helemaal zelf ontwerpen.
Tevens kun je daar een adresboek aanleggen, en als je bevallen bent en die gegevens voor je kaart ingeeft kunnen zij zorg dragen voor de verzending dan is het in de meeste gevallen de dag erna bezorgd. Geen enveloppen schrijven, alles van te voren klaarzetten. Even invoeren en de site doet de rest. De kosten zijn voor een verzonden kaart 1,60 euro en als je ze naar je eigen adres laat sturen (als reserve) dan kost het per kaart 1,35 euro. Geen druk of zetkosten meer. Prijs is inclusief.
Bij mij staat alles nu klaar voor verzending, het wachten is nu op de nieuwe wereldburger.

Su6.

Groetjes,

Annemiek 39 weken en 2 dagen

Hoi,
een vriendin van mij heeft hier al 2 keer haar geboortekaartjes besteld. Erg leuk! Zelfs de envelope is leuk! (www.angeliquelemmens.nl)
Zelf hebben wij onze kinderen laten tekenen en daar het kaartje van laten maken, ook erg leuk geworden.
Groetjes Anne

Hallo daar,

Wij hebben de vorige keer een kaart uitgezocht via www.kaartmix.nl of www.grephx.nl via die site kun je ook deze kaarten bestellen. Wij hadden een kaart  uit de Ybba collectie.
Je hebt hier veel keus in allerlei stijlen. Wij vinden het superleuke kaarten, ook de afhandeling via internet verliep erg soepel.
Deze keer willen we een kaart in dezelfde stijl dus zullen we weer via deze sites iets bestellen.

Succes ermee!

Groeten,

Martine

P.S. Wij hadden eerst al heel tradiotionele kaartjes in gedachten. Sterker nog ik had de enveloppen al in huis. Maar ja niets zo wispelturig als een zwangere vrouw. Een paar weken voor de bevalling kwam ik deze sites tegen en heb die andere kaarten met het schaamrood op mijn kaken afbesteld... Gelukkig had ik de enveloppen nog niet geschreven!

Terug
Bovenaan