Weet iemand of het misschien zover is voor mij?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

om maar meteen met de deur in huis te vallen:  Als ik uitga van mijn normale cyclus  waren 22-04 t/m 26-04 mijn vruchtbaarste dagen.  Al steeg mijn temp niet, we hebben  het toch geprobeerd.
Sinds vrijdag is mijn temp wel gestegen en dat is vandaag (dinsdag) nog steeds het geval. Ook heb ik sinds vrijdag erge pijn aan mijn borsten,  gisteravond zelfs zo erg dat ik niet op m'n buik kon slapen.  Ook al voelen ze groter, volgens mij zijn ze dat niet,  maar ze zijn  wel veel steviger dan normaal, dat voelt mijn man ook.
Ik heb af en toe ook een klein beetje pijn in de onderbuik en een wat opgeblazen gevoel, maar misschien komt dit ook door ontlasting, ik moet altijd laat in de middag.
Ook heb ik sinds een paar dagen beetje last van hartritmestoornissen, niet pijnlijk maar net alsof ie zo nu en dan  een keer harder slaat of overslaat.
Woensdag 9 mei is mijn NOD, maar door al dit wil ik erg graag weten of iemand dit herkent en of het misschien zo ver is voor mij....

Alvast erg bedankt.
Liefs Greetje

he meis, gevoelige borsten is omdat misschien zwanger bent of je ongesteldheid door komt, heb ik ok gehad, ik zal als ik jou was ff af w8, zo zie zo 3 dagen na je nod dan pas ff testen of zo ik heb met mijn vriend gewoon een afspraak gemaakt van testen pas als je meer dan 2 weken overtijd ben, dus ik zal als ik jou was gewoon ff afw8 , misschien ben je zwanger misschien niet, ik hoop het wel voor je, je menstruatie kan uitblijven omdat je misschien onbewust er mee bezig bent,s6 verders, ik hoop het voor je

greetz suzette

Terug
Bovenaan