Weet iemand of het normaal is dat je maar af en toe kleine klachtjes hebt.

Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger! En wat vind ik het spannend zeg jeetje nog 1 week en 3 dagen wachten op de eerste echo, en ik merk dat ik nog nooit iets zo spannend heb gevonden. Ik hoor van een paar mensen dat ik dankbaar moet zijn dat ik nog weinig klachten ervaar maar ik merk dat ik er alleen maar zenuwachtiger door wordt. Ik heb bij 4 weken echt buikkrampen gehad alsof ik ongesteld moest worden. Nu is dat maar heel afentoe dat ik wat krampen voel. Ik ben wel een stuk vermoeider maar heb verder geen klachten. Kan dit duiden op een miskraam. Ik heb geen bloedverlies gehad tot nu. Ik vind het zo lang duren voordat je naar een medisch iemand toe kan om te kijken hoe het met je kindje gaat, iemand anders die hier ook last van heeft? :). zijn er nog tips?

Ik ben dus ook nog misselijk en vind dit altijd een klacht die bij zwanger zijn hoort, en aangezien ik dit niet heb maakt me dat erg nerveus. Het is mijn eerste zwangerschap. Hopelijk komt dit bericht niet over als klagen, maar ik hoop dat er iemand is die het zelfde heeft als mij.
 
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! De hoeveelheid klachten zegt echt niets. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje (inmiddels bijna vier) heb ik nooit klachten gehad. Misschien één keer misselijk zo rond de 8 weken (maar dus ook niet voor de eerste echo last daarvan gehad), maar verder niks. Ik herken je onzekere gevoel wel, want dat had ik ook :), alleen niet iedere zwangere heeft klachten!

Ik hoop voor je dat het zo blijft! En heel veel succes met de wachtdagen nog. Het duurt een eeuwigheid voor je gevoel, maar probeer jezelf af te leiden tot het zo ver is.
 
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! De hoeveelheid klachten zegt echt niets. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje (inmiddels bijna vier) heb ik nooit klachten gehad. Misschien één keer misselijk zo rond de 8 weken (maar dus ook niet voor de eerste echo last daarvan gehad), maar verder niks. Ik herken je onzekere gevoel wel, want dat had ik ook :), alleen niet iedere zwangere heeft klachten!

Ik hoop voor je dat het zo blijft! En heel veel succes met de wachtdagen nog. Het duurt een eeuwigheid voor je gevoel, maar probeer jezelf af te leiden tot het zo ver is.
Fijn om van een ander te horen, zo lief dankjewel!
 
Hey,

Ik ben 6 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb ook geen last van misselijkheid. Enkel mijn darmen liggen overhoop, vermoeidheid en mijn geur zintuigen zijn scherper. Maar voor de rest gaat het heel goed. Maar mijn mama heeft 3 kinderen gehad. En bij geen enkele was ze misselijk. 3 meisjes. Mijn zus was ook niet ziek en had ook maar milde klachten en was zwanger van een zoontje. Mijn zus zei ook dat wilt niks zeggen een miskraam en weinig symptomen. Ik had er bijna geen en toch heb ik mijn kindje voldragen. Moest ik mezelf angstig maken voor een eventuele miskraam? Niet focussen waar je geen controle over hebt. En niet focussen op iets wat misschien nooit zal gebeuren. Je zal jezelf veel rustiger maken. Het is wel zo dat je dan mildere klachten hebt. Maar vele vrouwen hebben het geluk om tijdens de zwangerschap gewoon milde klachten te hebben. Het is ook hoe je lichaam reageert op het hcg hormoon en dat is voor iedereen anders. Ik had op mijn NOD een positieve test met een gewone test. En er kwam een duidelijk dikke streep. Dus hcg was er genoeg. Nu er kan nog wel iets mislopen. Maar je moet daar niet te hard mee bezig zijn. Geniet van je zwangerschap! Elke vrouw reageerd anders op elke zwangerschap.

Groetjes Loreke
 
Terug
Bovenaan