Weet iemand Progesteron 2,5 heb je dan een eisprong!!!!

Heee lieve meiden,

Las laatst hier op het forum dat iemand progesteron 1,0 had en dus geen eisprong en dus clomid moet innemen, hoe laag moet je progesteron zijn voor clomid, heb ik een eisprong als mijn progesteron 2,5 is??

Hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vraag??

Liefs Mickey

Hoi mick

Volgens mij heb ik er wel eens meer mensen over gehoord op dit forum. Volgens mij moest hij hoger zijn maar pin je er niet op vast mischien heb ik het wel helemaal fout en maakt je zorgen voor niks en dat is niet bedoeling...
Ik hoop dat ik het fout heb. Wat gaan ze anders doen moet je dan clomid slikken of wat anders?

groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Dank je voor je reactie!! Ik lees heel vaak hier dat als de progesteron laag is, laatst las ik dat iemand 1,0 had en clomit slikt, dus ik ga er eigenlijk ook vanuit dat de progesteron bij mij ook te laag is, en dat het waarschijnlijk ook clomit gaat worden, tien juni naar gyn en dan weet ik meer..

Alles goed verder met jou??

Hoe gaat het groeien van je eitjes??

lfs Mick

Hoi mick

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest voor een echo om te kijken of het goed was. Het zag er op zich goed uit maar de eitjes waren nog niet zo heel hard gegroeid. Dus moet ik meer gonal gaan spuiten en vrijdag weer terug komen om te kijken hoe het er dan voor staat. Hopelijk heb ik dan wat meer eitjes gespaart...

groetjes rozemarijn

Heee Rozemarijn,

Jeetje dat ze nog niet zo goed aan het groeien zijn, maar wel dat ze aan het groeien zijn dat is toch goed, en nog meer Gonal spuiten gaat dat goed, vind je het niet heel erg zwaar allemaal, ik heb echt zo veel bewondering voor al die meiden die hier zo met hormonen bezig zijn. Daarom snel zal dat belangrijke eitje of eitjes goed gaan groeien, en dan komt het allemaal goed.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan