A Anoniem Guest dec 14, 2007 #1 Ik heb geen vraag momenteel ofzo hoor maar het viel me ineens op dat het kopje links is verdwenen. Groetjes van marloes
Ik heb geen vraag momenteel ofzo hoor maar het viel me ineens op dat het kopje links is verdwenen. Groetjes van marloes
A Anoniem Guest dec 14, 2007 #2 quote: mamatorist schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 15:11:39&apos); Ik heb geen vraag momenteel ofzo hoor maar het viel me ineens op dat het kopje links is verdwenen. Groetjes van marloes Hoi marloes. Vorige week stond er dat het haar laatste dag was. Begin deze week was het kopje weg dus ik denk dat ze nog geen vervanging hebben. Groetjes Inge
quote: mamatorist schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 15:11:39&apos); Ik heb geen vraag momenteel ofzo hoor maar het viel me ineens op dat het kopje links is verdwenen. Groetjes van marloes Hoi marloes. Vorige week stond er dat het haar laatste dag was. Begin deze week was het kopje weg dus ik denk dat ze nog geen vervanging hebben. Groetjes Inge