weet iemand waar je leuke kleren voor een bruiloft kan halen.

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb over 2,5 week een bruiloft van een goede vriendin...

nu moet ik nog opzoek gaan naar leuke kleding, maar ja als zwangere ben je natuurlijk wel wat beperkter wbt winkels enz..

wie weet waar je leuke kleren kan halen......vlot maar ook wel netjes...

alvast hartstikke bedankt..

tobi 26 weken zwanger

Hoi, ik weet niet waar je woont,
Maar bij Future Maman, zit in Breda en in Den Bosch hebben ze een uitgebreide feestcollectie.
Als je niet veel geld wilt uitgeven kun je op marktplaats ook goede zeken doen.

Succes en een gezellige dag gewenst

Hi Tobi,

Zelf vind ik de zwangerschapskleding al snel tuttig of te duur. Als je het leuk vindt om een jurk te dragen, zou ik gewoon  bij de WE, ZARA en H&M gaan kijken. Die hebben altijd wel leuke, charmante en goedkope stretch jurken die je ook als zwangere aankan. Oorbellen en leuke ketting koop je daar ook al snel voor 5 euro. En dan kan je er ook nog een jasje overheen doen, ziet er hartstikke netjes uit. Veel plezier!

Hoi Tobi,

Ik weet niet waar je woont maar in Arnhem zit ook een erg leuk winkeltje met alleen maar zwangerschapskleding.
Het heet la bella vita en zit aan het hemelrijk 5. ze hebben ook een website www.labellavita.nl
Ik heb hier zelf een aantal weken geleden ook kleding voor een bruiloft gehaald want ik vond de kleding bij miss etam, prenatal enz. niet leuk voor een bruiloft.
Ze hebben hier echt van alles en nog wat.
Ik wens je veel succes en hoop dat je wat leuks kan vinden.

Hoi, hoi,

Vida vita heeft ook hele leuke feestelijke kleding. Ze zitten in verschillende plaatsen in NL. Ik ben zelf in Amsterdam geweest. ERRRUUUGgg leuk, wel prijzig. Heel relaxed shoppen daar, Je geeft aan wat je wilt passen en ze brengen het naar je kleed hokje. Meegekomen publiek kan lekker zitten op de sofa!! Echt een aanrader!

Groetjes, Jonna

hoi hoi

nou vandaag flink wezen winkelen, maar vond het wel erg lastig...

og het is te tuttig of te sportief..

he jakkie... en dan zie je genoeg andere kleding wat je wel leuk vind maar waar je in past..

heb nu 3 stelletjes en ga maar eens nadenken wat ik aan ga doen, de rest ruil ik gewoon weer.. of hou een gedeelte ervan..

we zullen wel zien..

pfff lastig hoor ben er nog niet uit......

en wbt de reacties hartstikke bedankt.................... sommige ga ik zeker binnenlopen..

liefs tobi

Terug
Bovenaan