weet iemand wanneer je ovl test

A

Anoniem

Guest
hoi heb een vraag ik test met cb ovl en doe dat met ochtend urine is dat goed of moet dat 4 uur na dat je wakker bent met je  tweede   plasje.
staat niets van in de beschrijving .
doe het wel elke dag zelfde tijdstip.
hoop dat jullie er iets meer over kunnen vertellen.

groetjes iris 32j 10de 2de kindje

Hoi hoi,

ik heb zelf ovl tests van Matcare. Er staat dat je de test NIET met ochtendurine moet doen. Je kunt het het beste doen rond 12.00 uur, of in ieder geval met urine opgevangen tussen 10.00 en 22.00 uur en vier uur na je laatste x plassen.

Het hangt van de duur van je cyclus af op welke dag je kunt beginnen met testen. Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord,

Succes,

Groetjes van Rina77

hoi riane snap niet dat cb dat dan niet in de beschrijving zet maar ik zal dat de volgende ronde proberen.

groetjes iris 32j 10de 2de kindje

Hai Iris Bloempje,

Ik heb zelf getest met CB Digitaal. Met CB kan je wel je ochtendurine gebruiken. Afgelopen vrijdag gaf deze bij mij positief. (Ben nu benieuwd of we raak geschoten hebben.

Ik ben trouwens een herintreder hier. Ik lees regelmatig, maar reageer niet zo heel veel.

Succes met de testen

Groetjes
3na

hoi ena bedankt voor je bevesteging dan zal ik nog een paar morgen gaan halen .
ik ben 5 dagen geleden begonnen met testen 1was niet goed   maar nog geen ei gevonden.

groetjes iris

hoe zo herintreder

Hai Iris,

Ik heb er zelf ook bijna twee doorheen "geplast" voordat ik positief reageerde. (Heb de eerste didgtale tester ook perongeluk in het toiet laten vallen. Kan hij niet goed tegen). Ik heb een onregelmatige cyclus, maar voordat ik begon was mijn cyclus 2x achter elkaar 29 dagen geweest. Nu zit het ernaar uit dat het meer richting de 40 dagen zal gaan. Ben benieuwd.

Heel veel succes

Groetjes
3na

hoi   mijn ciclus zit tussen de27 -32 dagen heb ook uit schieters gehad tm 49 dat is k==t maar het is dan niet anders.
laatste tijd blijf ik rond de 30d zitten .

groetjes iris  

Hai Iris,

Zie nu pas je vraag over herintreder. Ik heb hier wel eens eerder gereageerd, maar op een gegeven moment was ik er,naar mijn idee, te veel mee bezig en heb ik een tijd niet gekeken op het forum. Voor de eerste ben ik hier ook een beetje actief geweest op het forum, vandaar de term herintreder.

Groetjes
3na

Terug
Bovenaan