Weet iemand wat dit is?

<p>Hi allemaal!</p><p>Ik ben 32 weken zwanger, al sinds mijn 8/9e zwangerschapsweek thuis vanwege bekkenpijn (werk in de gehandicaptenzorg). </p><p>Nu heb ik sinds een paar dagen soms een soort van tintelend gevoel tussen mijn vagina en anus. Tintelend gevoel is niet helemaal het goede woord, maar het juiste woord kan ik niet vinden. </p><p>Weet iemand wat dit is en herkennen mensen het? Ons meisje is al wel een beetje ingedaald, zou dat het kunnen zijn? Of mn bekken?</p><p>Hoop dat iemand weet wat het is. Bedankt alvast voor het meedenken?</p>

Sorry ik kan je ook niet helpen. Zelf heb iok ook veel last van bekkeninstabiliteit, maar het doet gewoon altijd pijn aan mijn schaambeen een brandend gevoel. Wat jij omschrijft en op die plaats herken ik niet.
Mijn kindje is wel nog niet ingedaald en tijdens mijn vorige zwangerschap kan ik het mij toch ook niet herinneren.
Mss een zenuw die wat gekneld zit? En zorgt voor een tintelend gevoel

Ik herken het ook niet.. misschien even bellen met je vk als je het niet vertrouwd? 
Ik voelde bij het indalen vooral veel druk aan de onderkant en pijn in liezen.. pijn in stuitje/rug, komt ook door bekken natuurlijk..
was het maar zo’n feest dat ik tintelingen voelde :) 

Terug
Bovenaan