Weet iemand wat dit kan zijn en of ik ermee naar de huisart moet gaan??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Er zijn zoveel rare dingen gebeurt deze  maand en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken kan iemand mij misschien helpen.

Mijn afgelopen NOD was 4 oktober
Een week daarvoor heb ik een bloeding gehad, het deed niet zeer verder en was ook niet zo veel, het bloed was helder rood.

Nu ben ik 5 oktober ongesteld geworden maar ook dit keer was het bloed veel helderder rood dan anders. Ik heb ook maar even buikpijn gehad en verder niet meer wat voor mij niet echt normaal is.

De tweede dag was ik al bijna niet meer ongesteld en kon zelf al bijna geen tampon inkrijgen omdat alles van binnen zo (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen) opgezwollen/dik is. Dit heb ik normaal ook alleen dat is altijd meteen weg als ik ongeteld word.

Nu zit ik op dag drie en er is geen bloed meer te bekennen zelf geen verkleuring en dat is ook weer niet echt normaal.

Heb op dag twee van mijn ongesteldheid toch een testje gedaan omdat ik het allemaal erg vreemd vond maar die was negatief.

Weet iemand wat dit kan zijn en of ik ermee naar de huisart moet gaan??

Sorry voor het lange verhaal maar ik maak me toch een beetje ongerust.

Groetjes Ilona.

Hi
Het kan een paar kanten opgaan. Je kan met die eerste bloeding een innestelling hebben gehad en nu een soort van ongesteldheid en toch zwanger zijn. Je kan ook een vroege miskraam hebben gehad. Ik zou gewoon een testje doen dan weet je iets meer. Maar een maandje een kleinere bloeding hebben dan anders kan heel goed, heb ik zelf ook wel eens. Dan duurt het maar 1 dag ipv 3.
Succes!

Costa

ha die ilona,

dus de test was negatief?wat balen!
toch is het wel allemaal vreemd he deze maand bij jou?
je kan altijd even afwachten en bijv. over een week weer een test doen of anders naar de HA gaan....
het blijft onzeker he

ik zag net dat je op de chat was, ik zag het te laat dus je was al weg...

succes meid

liefs leetje

Ilona,
Ik zou na een paar dagen toch voor de zekerheid nog een testje doen. Omdat je ook zo regelmatig bent!

Suus

He lieve meiden!!

Bedankt voor jullie hardverwarmende woorden ik zit er gewoon van te huilen!!
Ik snap er gewoon even helemaal niets meer van maar goed het zal wel weer overgaan.

Misschien dat ik inderdaad over een paar dagen nog een keer een testje doe maar voor nu wacht ik maar even gewoon af.

Bedankt en veel succes deze ronde dat alle wondertjes maar snel mogen komen!!

Gr. Ilona

Terug
Bovenaan