Weet in stuit gedraaid

Onze man is weer terug in stuit gedraaid. Nu kan hij weer terugdraaien hoor, maar begint nu de tijd iets meer te dringen. Volgende week dus weer liggingsecho en eventueel 24 oktober draaipoging. Hopelijk besluit hij zelf te draaien. Ben nu 34+2 dus kan nog prima!

Goede nieuws is dat hij weer goed gegroeid is. Waar hij de laatste controle onder het gemiddelde was gedoken, zit hij nu weer net iets boven de middellijn. Hij weegt nu 2534gr, dus helemaal top! Is al heel wat meer dan Bart ooit heeft gewogen met 40wk. Blijft vreemd idee.

Ben dus super blij met deze groeicijfers en toch weer dubbel gevoel om de stuitligging. Gelukkig staat inleiden met 38wk nog steeds op de agenda. Hopelijk op de natuurlijke manier en geen kz.

Liefs
 
Haha ook zo'n eigenwijsheid dus, hier ook 34 weken geweest en een meisje in stuit. haar grote zus lag ook met 36+ pas goed dus goede hoop dat draaien nog mogelijk is. Wel gaat het door me hoofd " wat nu als ik ingeleid kan worden en ze ligt nog niet goed"? Een kz zie ik echt niet zitten en hoop dat een stuitbevalling kan maar heb me daar nog niet over ingelezen....

Succes met je ventje hoop dat hij uiteindelijk goed ligt. En wat fijn dat ie nu wel weer goed gegroeid is.
 
Hé meis!

Oh wat naar dat het ventje weer teruggedraaid is!
Hopen dat hij zich voor de 24e nog over zijn ligging bedenkt en weer terugdraait...

Maar super dat hij weer goed gegroeid is, ik snap helemaal dat 't je het nodige vertrouwen geeft, kan me voorstellen dat je nu anders misschien toch iets meer spanning zou voelen gezien wat er met Bart gebeurt is in die laatste weken. Nog een ruime 3 weken nu en je hebt dit kleine mannetje in je armen... Hoe gaan de laatste loodjes bij jou?
 
Ja hoe spannend is dat, nog drie weekjes idd!
Laatste loodjes mag ik eigenlijk niet echt over klagen, vooral als ik meerdere verhalen hier op t forum lees van andere dames. Uiteraard ben ik vermoeid en laatste dagen best kortademig, maar verder eigenlijk nergens last van.
En bij jou?

En heb jij ook zo'n zin erin dat ze er straks is. Ik begin best ongeduldig te worden... Ben echt reuze benieuwd!

Liefs
 
Ja, gaat nu snel he??!

Maar wat lief dat je naar me vraagt!
Hier ook wat kortademig, en natuurlijk nog steeds last van mijn CTS, rug, voorweeën en sinds een week zwangerschapsdiabetes, daar baal ik wel van. Verder wel ok!

Hier in huis begint het met die verbouwing weer ergens op te lijken, babykamer & kleertjes zijn heerlijk fris en de hangwieg is gewassen en hangt weer. Ik kijk uit naar nog even een weekje samen zijn (Max heeft volgende week herfstvakantie) dan gaan we nog even plinten plaatsen, de box wegzetten en dan mag ze van mij dan ook al komen hoor... het is wel weer mooi geweest met dat zwanger zijn, en ik ben zo benieuwd naar ons poppetje!

 
Terug
Bovenaan