Hoi Em,
ja die onzekerheid is killing. mn temp is normaal hoog in de 36 (36.7/ 36.8). ruim twee weken geleden is ie gestegen naar boven de 37.0 (37.2 en soms ook veel hoger). In principe zou dat dus moeten wijzen om een eisprong op het moment dat mn temp omhoog ging. En als je ongesteld wordt gaat je temp weer terug naar het ouden niveau. Tenzij je zwanger bent, dan blijft ie volgens mij gedurende de zwangerschap verhoogd. Die hoge temp zou bij mij dus wat kunnen beteken. Ben ook al bijna 2 weken 's ochtends steeds misselijk en af en toe van die vage pijn in mn buik. Dan zou je zweren dat je ongi zou worden, maar niets te bekennen. Zowat al iedere dag een tampontest gedaan, maar ook daar niks. Het enige is wel dat ik in ronde 1 zit, dus het kan ook van alles betekenen. Ben wel netjes ongesteld geworden na de pil en ook zelfde als normaal. Ik snap er al met al niets meer van, maar ben bang voor een teleurstelling, nu er zo veel aanwijzingen zijn ga je toch een beetje hopen. Ik heb eigenlijk nog geen recht op een teleurstellend gevoel in de eerste ronde vind ik, maar ja.
Bedankt voor het duimen en ik duim ook voor jou. wanneer is jouw NOD?
Liefs,
Danielle