Weet je al meer Anu??

A

Anoniem

Guest
Ha Anu,

Weet je al wat meer?? Ben benieuwd hoor! Ik heb voor je geduimd...wie weet heeft het geholpen....Laat jet ff weten??
doeidoei...Emmie

Lieve Emmie,

Dank voor het duimen. Ik ben al sinds gisteren zo depressief. Ik weet niet waarom. Ik durf gewoon geen test te doen vanwege de teleurstelling. Ik heb vandaag weer steeds buikpijn. Van de zenuwen ga ik om de 10 minuten naar de toilet om te kijken of ik ongi. ben geworden. Ik heb mezelf het gevoel aangepraat dat het niet voor mij is weg gelegd. Tevens wordt ik al verdrietig bij de gedachte dat de test straks negatief is.
Ik denk dat ik straks maar toch een testje ga halen!!!
Ik laat het je zeker weten!

dikke kus,

Anu..

Ps. Ook ik zal heel hard bidden en duimen voor je!

Lieve meis..
Als ik jou was deed ik toch maar een test! je weet het nooit!
je kan ook buikpijn hebben van de zenuwen hoor! ik ken het gevoel ook zo! ik ben dan ook een paar dagen in de put! maar wie weet is het bij jou nu wel zo! en stel dat het zo is, dan kan je het niet gauw genoeg weten! zul je het doen?? Ik zal ook voor je bidden! en duimen ook natuurlijk! ik hoop gauw wat goeds van je te horen! sterkte!  een dikke knuffel...Em  

hoi meid,
veel sterkte he. Ik kan je een hand geven. Ben inmiddels 2 dagen overtijd en zo'n raar gevoel steeds in mn buik. Mn temp is ook hoger dan anders al meer dan 2 weken. Maar ik herken jouw gevoel zo goed. Ik durf eigenlijk ook niet te testen. Bang voor de teleurstelling.
Ik ga enorm hard voor je duimen.  en hou ons op de hoogte.

Liefs,
Danielle

Ha Dan,
doe ook een test joh! de symptonen wijzen er wel op dat je zwanger bent! wat is onzekerheid eigenlijk erg he!! Heb je wel de tampontest gedaan? en wat is jouw temperatuur nu eigenlijk? ik heb do dag mijn nod....en mijn temp was vanmorgen 36.7 is dat goed of juist niet? ik weet het ook allemaal niet! veel succes! en laat jij het ook weten dan!?? ik duim ook vvoor je!! doeg..liefs Em

Hoi Em,
ja die onzekerheid is killing. mn temp is normaal hoog in de 36 (36.7/ 36.8). ruim twee weken geleden is ie gestegen naar boven de 37.0 (37.2 en soms ook veel hoger). In principe zou dat dus moeten wijzen om een eisprong op het moment dat mn temp omhoog ging. En als je ongesteld wordt gaat je temp weer terug naar het ouden niveau. Tenzij je zwanger bent, dan blijft ie volgens mij gedurende de zwangerschap verhoogd. Die hoge temp zou bij mij dus wat kunnen beteken. Ben ook al bijna 2 weken 's ochtends steeds misselijk en af en toe van die vage pijn in mn buik. Dan zou je zweren dat je ongi zou worden, maar niets te bekennen. Zowat al iedere dag een tampontest gedaan, maar ook daar niks. Het enige is wel dat ik in ronde 1 zit, dus het kan ook van alles betekenen. Ben wel netjes ongesteld geworden na de pil en ook zelfde als normaal. Ik snap er al met al niets meer van, maar ben bang voor een teleurstelling, nu er zo veel aanwijzingen zijn ga je toch een beetje hopen. Ik heb eigenlijk nog geen recht op een teleurstellend gevoel in de eerste ronde vind ik, maar ja.
Bedankt voor het duimen en ik duim ook voor jou. wanneer is jouw NOD?

Liefs,
Danielle

Ha Dan, ik heb het as donderdag, ben in ronde 8, zou wel weer niks zijn, heb steeds steken, en opgeblazen buik,   dus dat wordt gewoon weer ongi donderdag,.... duim toch maar voor me! Ik hoor het van jou ook he??? doeg Liefs Em

Emmie en Anu,
zal voor jullie beiden duimen.
Emmie: het kan nog alle kanten op. Hoop voor je dat het snel donderdag is.
Anu:

Terug
Bovenaan