weet je waar ik gek van wordt....die eeuwige twijfels...............grrrrrrrrr

hoi hoi

nou echt waar, ik twijfel zo vaak, over echt alles en soms word ik er gek van..
zou zo graag wat nuchterder willen zijn,  net zoals een paar van hier........
gewoon gaan met die banaan mentaliteit !!!!!!!!!!!!!

maar goed, this is me.....ach ooit komt het goed,
het begin is er....

zo genoegd geklaagd
ik kruip mijn bedje in.....morgen weer werken nml..

liefs tobi

Zodra jij je weer de "oude" voelt komt dat vanzelf weer!!

Dus lekker werken straks, genieten van je moppie en dan zul je weer heel anders tegen zaken aan gaan kijken, ben ik van overtuigd!

En twijfel is eigenlijk niet nodig.. Zie Sophie als graadmeter!
Zolang ze vrolijk en actief is mag je jezelf een klopje op je schouder geven en doe je het meer dan goed!! En als je het zelf niet doet dan wil ik het wel voor je doen..

Er is namelijk niemand die beter voor Sophie kan zorgen dan jij..
En vergelijken met andere kindjes mag, maar is niet rieel.. Pak de dingetjes er uit die zouden passen bij Sophie en waar je iets aan hebt en laat de rest varen..

You're a good mummy!!

Esmé mv Kay

ps: anders kom je een keertje met Sophie, of ik naar jullie.. Kay is erg lief/rustig voor/tov andere kindjes en kan Sophie alvast een beetje wennen hihi.. En tis ook nog gewoon gezellig ook! hahaha..

Hoi Tobi,

ik herken dat wel hoor!! Ik kan ook twijfelen over veel dingen vooral in mindere periodes...

Vooral met Meike haar gekwakkel kan ik meegesleept worden.
Ik vind dat niet zo erg alleen het kost wel veel tijd voor ik soms een knoop doorhak. In mijn werk heb ik dat niet, ben ik resoluut en in andere dingen ben ik dat ook. Maar mbt de meiden en andere "kwetsbare" dinegn, kan ik flink twijfelen...

Dat neemt niet weg dat wij mindere of wat dan ook moeder zijn. We zitten onszelf gewoon wat in de weg en ik soms ook mijn partner hahaha maar dat is dan jammer hoor.

Meid kom op en je bent een geweldige mama voor Sophie!! Onthou dat hé.

Liefs Renske

hoi hoi

bedankt voor de berichtjes..

weet je nu gaat het wel weer,
maar soms ...soms dan twijfel je over alles....

en daar wordt je dan soms zo gek van.. hihih

enne ps esme. bedankt voor het aanbod, ik houd het in gedachten

liefs tobi

ik heb dat ook wel eens maar het is al een stuk minder dan eerder
ik had het vooral erg als ik een beslissing had genomen, dan twijfelde ik altijd of ik toch niet die andere beslissing had moeten nemen
nu denk ik  vaak: dat leek toen het juiste en als dat achteraf niet zo blijkt te zijn, dat kon ik niet voorzien dus jammer dan
ook neem ik wel eens bewust snel een beslissing (iets simpels, bv wel of niet mee op visite) en dan denk ik verder gewoon niet meer aan, helpt bijna altijd!
en ik denk ook vaak dat geen enkele beslissing perfect is, dus  je kan toch nooit 100% de juiste keuze maken

en als laatste: beter spijt van iets dat je WEL hebt gedaan dan niet hebt gedaan!!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan