Weet je waar ik gisteren ben geweest???

A

Anoniem

Guest
Hoi vriendjes en vriendinnetjes, gisteren ben ik met mijn papa, mama en mijn  zus naar de Efteling geweest.
Dat is leuk joh!!!!!!!! Wel heel groot maar ik zat lekker in mijn wandelwagen,   en ik mocht er gelukkig ook vaak uit en dan gingen we ergens in.
Ik heb elfjes en trollen gezien, mocht mee in een karretje en daar waren allemaal poppen met rode neuzen. Er was daar ook een heel leuk muziekje ik heb de hele rit in mijn handjes geklapt, papa en mama vonden dat ook leuk want ze keken alleen maar naar mij.
Weet je wat gaaf is varen in een bootje, er was ook en grote walvis, ik moest heel hard lachen toen ik met mama daar in was.
Het was heel lekker weer en mijn oom en tante kwamen 's middags ook nog, gezellig.
En ik mocht heel lang opblijven want het was open tot het donker werd, maar om 22:30 zijn we toch naar huis gegaan.
Mama wilde niet naar huis want ondanks dat we er om 10:30 waren zijn we niet in het sprookjesbos geweest en dat vindt ze het allerleukst  maar mijn zus en ik waren zo moe. Ik denk dat het sprookjesbos dan wel heel leuk is maar dat zie ik volgend jaar wel want dan gaan we weer!!!
Dus even duidelijk maken aan papa en mama dat je wilt gaan ( bij de c1000 krijg je ook kortingsbonnen, mama heeft die nog wel een  als jou mama er een wil hebben!)
Vandaag heb ik veel geslapen want daar had ik gisteren geen tijd voor, zelfs in de auto naar huis heb ik alleen maar liedjes gezongen.

Dikke kussen van Linde.

Excuses van mama maar ze is er achter gekomen dat ik niet op zo veel foto's sta, ze heeft ook niet heel veel foto's gemaakt, Pardoes etc.. zijn we ook niet tegengekomen helaas. + Hyves ie erg langzaam. ( ja sorry, ik weet ook niet wat dat allemaal is hoor)

Ik heb ook nog een kortingsbon voor de liefhebber, stuur m gratis op

liefs Jenneke mv Ivar

Leuk hoor, ik heb van mijn grote zus gehoord dat het heel erg leuk is. Die is al twee keer met opa en oma geweest. Enne misschien dat ze als ik jarig ben geweest weer gaan en dan mag ik ook mee. Lijkt me wel heel stoer hoor.

Mijn zus zegt dat dat met die muziek en rode neuzen het leukte is. Ik kan niet wachten.

groetjes kahlyn (23-08)

Oh wat gezellig zeg!
Ik ga bijna op vakantie, maar als we terugkomen ga ik het zeker vragen!
(En zeg maar tegen je mamma dat het niet zo slim van haar is om niet zo veel foto's te maken)
Kusje, Kian

Dat klinkt echt heel leuk zeg! Mijn mama zegt dat ik eerst maar iets groter moet groeien en dan mag ik er ook heen, flauw hoor dat ik daarop moet wachten..
groetjes van Thom

Even up, ik heb nu twee kaartjes voor € 6,00 korting voor de Efteling, wie kan ik er blij mee maken???

groetjes Danielle

Hoi,

Ja.... de efteling is leuk hé.
Ik ben er ook geweest en vondt het ook zo leuk!
Gewoon aan papa of mama vragen dat je gauw weer mag hihi....

groetjes jaimey zv kaat

Terug
Bovenaan