weet me even geen raad

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het ging heel lang goed met me was zo blij dat iui nr.3 door kon gaan maar nu we de laatste dagen gaan aftellen of we weten of we zwanger zijn of niet word het me teveel. En nu viel er ook nog een geboortekaartje in de bus van een nicht van mijn man die al hun derde kindje hebben gekregen. het is niet dat ik het ze niet gun maar het was gewoon even moeilijk. nu ga ik vanmiddag lekker naar een vriendin toe en daar kan ik heel goed me kletsen over dit. ik wens iedereen op het wachtbankje veel succes en een goed weekend.

liefs linda

Hoi Linda,

Vreselijk he die laatste wachtdagen.. zeker omdat je weet dat dit voor jullie de laatste poging is, toch? Ik hoop enorm voor jullie dat de poging gelukt is en anders moet je sowieso maar denken dat jullie andere kindje ook spontaan verwekt is.. dat kan dus hopelijk ook nog gewoon!

veel succes de komende dagen

liefs, Saartje

Hi Linda,

Heb je lekker met je vriendin kunnen kletsen? En toch nog een beetje een goed weekend gehad. Erg he dat op zulkse momenten als het allemaal zo spannend is er altijd iets komt, nu een geboortekaartje, waar je je zo K van kunt gaan voelen.
Hoop dat het weer iets beter met je gaat. Moet je nog steeds wachten of zou je al kunnen testen?? Hoop dat je het nog een beetje vol kunt houden.

Sterkte he!!
Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan