weet me geen raad meer

A

Anoniem

Guest
Sorry dat ik dit berichtje hier plaats maar hier heb ik eerder kans op mensen die het herkennen.
Ik probeer zwanger te worden van een tweede kindje.Ik ben nu twee maanden gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongi geworden. Ik heb alle verschijnselen van zwanger zijn, hetzelfde gevoel als bij mijn eerste, test negatief. Ik weet niet meer hoe ik moet uitrekenen wanneer ik overdatum ben, ben de draad nl kwijt. Hoe moet ik nu merken wanneer ik kan testen, ik neem aan dat ik schijnzwanger ben en dus laat mijn gevoel mij in de steek. Kan ik uberhaupt zwanger worden als ik niet ongesteld raak?
Kan iemand mij wat raad geven?

Hoi,

om je onzekere gevoel kwijt te raken zou ik naar de huisarts gaan. Dat lijkt me de enige juiste plek om  je vragen te stellen. Als je niet ongesteld wordt kun je volgens mij wel een eisprong krijgen, andersom kan ook, je hormonen zorgen voor een menstruatie, terwijl er geen eisprong plaats vindt.

Succes! Gr. Sonja
9 wkn zwanger 2e kind.

Je weet je geen raad meer? tja...even naar de huisarts of bloed prikken in het ziekenhuis dan maar. Het kan zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad. Eigenlijk nog net geen miskraam dus. Dat kunnen ze zien in je bloed. Dan zien ze dat je hormonen even hevig zijn geweest (en dat voel je) maar dat het niet is doorgezet en je nu niet meer zwanger ben.
gr.ing

Terug
Bovenaan