Onze dochter is bijna 7. een pientere meid al zeg ik het zelf. toen ze in september naar groep 3 ging kon ze al lezen, schrijven en rekenen..
Niks mis mee, maar ze loopt de laatste tijd echt met haar ziel onder de arm!
Ze is verdrietig! ze kan me niet echt vertellen wat er aan de hand is. Ja afgelopen week was ze op school geplaagt.. de hele klas deed stom...
tja de hele school had last van de sint/kerst/oudennieuw gekte. iedereen druk, boos, vervelend, huilerig..
Maar ja het speelt bij haar al langer dat ze zich niet prettig voelt.
Op school is ze verder dan de rest, maar in plaats dat ze daar trots op mag zijn moet ze van de juf haar mond erover houden????? Dat vind ik zo vreemd! Ieder kind uit de klas weet dat ze al kon lezen, schrijven en rekenen en nu mag ze er niets over zeggen.
Ze krijgt andere opdrachten, maar een uitleg zit er niet bij.
Zienderogen gaat ze achteruit. 's avonds ligt ze lang wakker, overdag heeft ze weer driftbuien.
ze probeert me zo goed te vertellen wat er is en toch kan ze het niet verwoorden.
In januari gaan we weer met de juf praten (derde keer) en vragen nu ook het lokatiehoofd erbij, we weten niet of het aan de klas en de juf ligt, maar er moet wat gebeuren. straks ligt mijn meisje helemaal in de knoop.....
wie heeft er tips wat te doen?!
Niks mis mee, maar ze loopt de laatste tijd echt met haar ziel onder de arm!
Ze is verdrietig! ze kan me niet echt vertellen wat er aan de hand is. Ja afgelopen week was ze op school geplaagt.. de hele klas deed stom...
tja de hele school had last van de sint/kerst/oudennieuw gekte. iedereen druk, boos, vervelend, huilerig..
Maar ja het speelt bij haar al langer dat ze zich niet prettig voelt.
Op school is ze verder dan de rest, maar in plaats dat ze daar trots op mag zijn moet ze van de juf haar mond erover houden????? Dat vind ik zo vreemd! Ieder kind uit de klas weet dat ze al kon lezen, schrijven en rekenen en nu mag ze er niets over zeggen.
Ze krijgt andere opdrachten, maar een uitleg zit er niet bij.
Zienderogen gaat ze achteruit. 's avonds ligt ze lang wakker, overdag heeft ze weer driftbuien.
ze probeert me zo goed te vertellen wat er is en toch kan ze het niet verwoorden.
In januari gaan we weer met de juf praten (derde keer) en vragen nu ook het lokatiehoofd erbij, we weten niet of het aan de klas en de juf ligt, maar er moet wat gebeuren. straks ligt mijn meisje helemaal in de knoop.....
wie heeft er tips wat te doen?!