weet niet hoe ver ik ben

Hoi,
Ik weet het niet meer!
29 mei de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Cyclusduur: 27 dagen.
In welke week zit ik nu: 5 of 6 ????
groetjes maartje
 
Hoi Maartje
Ik zou zeggen dat je nu 5 weken en 1 dag bent zoals er wordt gerekend. Bij mij was de 1e dag van de laatste menstruatie 27 april en ben nu dus bijna 10 weken..
29 Mei was op zaterdag dus elke zaterdag mag je er weer een weekje bij rekenen...
Succes...Catelijne
 
Als je vijf weken en 1 dag bent, dan ben je bezig aan je 6e week. Ik ben morgen 29 weken en 1 dag en dus bezig aan mijn 30e week. Verder kan je eens kijken op babybox.nl, daar kun je de datum van je laatste menstruatie invullen en dan rekent het uit in welke week je zit.

groetjes, Jane
 
Hoi Maartje,

Ik heb even snel op Babybrabbel.nl gekeken. Daarop zit een datumcalculator en volgens die ben je uitgerekend op 4 maart en zit je nu in je 6e week. 4 Maart valt op een vrijdag, maar dat komt omdat je een cyclus hebt van 27 dagen. 5 Weken + 2 dagen dus.

Groetjes,
Jacqueline
 
Bedankt,
ik snapte er echt werkelijk helemaal niks meer van. Komt door al dat gereken van de afgelopen maanden wanneer ik in de vruchtbare periode zou zitten. Dus het is me nu duidelijk.
Maartje
 
ik wist het ook niet zeker. ik ging het ook tellen hoe het in de boeken staat beschreven zeg maar. maar ik zat er dus naast. ik vertelde dat aan de vk en die heeft met 11wk een termijn echo bij me laten maken en ik zat er idd 2wk naast.
gr. sandy
 
Erg leuk om te lezen, heb ook op 29 mei de laatste 1e menstruatiedag gehad. Ben dus ook 4 maart uitgerekent.(heb ook een cyclus van 27 dagen)
Ik heb alleen last van bloedingen en ga as maandag voor een echo.

Gefeliciteerd Maartje!










 
Terug
Bovenaan