<p>Hoi mama,s</p><p>Hier een verdrietige mama, mijn zoontje van 9 maand doet echt niks anders dan de hele dag door gillen om echt alles. Meneer slaapt snachts van 2000 tot meestal 0700 in de ochtend. Is dan ook gewoon vrolijk wakker (meeste mensen verklaren mij voor gek aangezien hun alleen maar een vrolijke baby zien) maar zodra meneer zo’n 20 minuutjes wakker is en even geen aandacht krijgt begint het. Gillen omdat iets weg rolt, gillen omdat iets niet in zn mond past, gillen om honger, gillen omdat ie moe is en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik weet echt even niet meer wat ik er mee moet, ik ben echt zo vreselijk moe ben de hele dag met hem in de weer. Eerder was zn badje lekker relaxt vond ie heerlijk en ook het aan en uitkleden/wassen/afdrogen geen enkel probleem. Nu moet ik hem iets geven om hem af te leiden anders is het weer gillen en trappen. Ik snap er echt echt niks meer van, vindt het vervelend voor mijzelf maar vooral voor mn kleine mannetje omdat ik echt niet begrijp waarom dat hij nu zo moet doen.. Merk aan mezelf dat ik soms ook wel eens boos wordt omdat ik het gegil dan echt even zat ben, en dan zeg ik wel eens nee ophouden nu, maar wil niet zo tegen hem doen voel me dan direct schuldig als hij mij met van die grote ogen aan kijkt.. Ook zorgt het voor frictie tussen mij en mijn man, als ik de kleine man dan probeer te negeren dan begint hij wel weer te zeiken waarom die nou niet eens ophoudt. Zijn er alsjeblieft meer mama’s met baby’s van 9 maand die dit herkennen en mij kunnen vertellen dat dit een fase is en niet iets blijvends? Heeft inmiddels 6 tanden en komt op dit moment niets door dus daar geen last van.. Ik wil gewoon mn kleine tevreden mannetje terug...</p><p>Liefs een verdrietige mama</p>