weet niet meer wat ik met mijn werk wil!!

A

Anoniem

Guest
hoi.

ik weet niet meer wat ik met mijn werk wil.
nou ja, eigenlijk half en half wel; ik zou toch wel willen stoppen alleen heeft mijn man liever dat ik toch wel blijf werken voor de extra's.
dat ben ik ook wel met hem eens en mijn man is vrachtwagenchauffeur en als hij ziek is of vakantie heeft dan verdient hij minder (hij verdient veel door juist overuren te maken).
ik zou graag een paar ochtenden werken ofzo.
ik weet niet goed wat ik moet doen, want als ik niet meer voor een baas ga werken dan zit je ook met je opbouw van je pensioen en dat soort zaken.
zit erg in dubio en ik zie ook nergens een baan die me aanspreekt.
hoe doen jullie het??

mejon

hoi
mijn vriend werkt voor zijn eigen en ik werkte als koerier maar toen ik zwanger was werd dat te zwaar dus ben ik met 5 maanden gestopt toen heb ik eigenlijk gelijk voor me eigen ingeschreven bij de kvk als kapster en ben daarmee verder gegaan had wel al wat klanten en nu heb ik twee dagen in de week werk dan begin ik meestal rond een uur tot sávonds
mijn moeder werk 4 ochtenden dus is elke middag thuis en daar mag ik jayden altijd brengen

ik vind dit erg prettig kan lekker mijn eigen tijden indelen en mijn moeder is blij met af een toe een leuk kado

naar mijn idee kan het niet beter

sil

dat is zeker fijn ja, als je dat zo kunt doen.
ik werk nu 3 dagen in de week en mijn moeder past ook alle drie de dagen op.
dus dat voelt wel lekker vertrouwd, maar ik wil toch liever zelf mijn tijden in kunnen delen.
vriendinnen van mij poetsen, maar als je dan zelf een keer ziek bent dan verdien je ook niks en je pensioenopbouw....
vind het echt moeilijk om wat te vinden dat naar mijn zin is.

en...ik kan wel knippen....maar denk niet dat mensen uiteindelijk tevreden zullen zijn haha.

ik heb het ook geprobeerd   na mijn zwangerschap ik werkte als verkoopmedewerkester
en na de bevalling ben ik een koopavond gaan werken en iedere zaterdag ik heb het 8 weken volgehouden en ging toen echt met tegenzin er na toe en we konden nooit iets leuks doen met z'n drieen
ik heb toen ontslag genomen en ben bij een schoonmaakbedrijf gaan werken ik werk nu 4 avonden in de week van 18.00 tot 20.00 eigenlijk kan ik mijn eigen tijd indelen ik begin ook wel eens als mijn man op tijd thuis is om 17.30 tot 19.30
ik vind het heerlijk ben even weg en verdien ook nog meer als in de winkel
groetjes ineke

oh ik vind het zo moeilijk.
zit echt continu het internet af er struinen (nou ja, als ik tijd heb natuurlijk).
maar hoop echt zo snel mogelijk iets passends te vinden.

je poetst dus 2 uur op een avond?
en verdien je uiteindelijk meer dan in de winkel (weet wel dat de winkel ook niet erg veel betaald; klaagt een vriendin van me altijd over).
dan heb je geen verkeerde keuze gemaakt!

ik verdien ongeveer 8.75 in het uur
oke het i nietiets wat ik altijd wil blijven doen maar zo heb ik geen oppas nodig en we wonen naast mijn schoonouders en sals mijn man die chauffeur is he tniet kan redden dan breng ik hem even daar naar toe

Mijn man is ook vrachtwagenchauffeur. Ik ben sinds 1 mei gestopt met mijn werk! Kon het mama zijn en werken echt even niet combineren.
Qua inkomen ga je er flink op achteruit maar.... van de belastingdienst krijg je: kinderkorting, heffingskorting en waarschijnlijk ook zorgtoeslag en huurtoeslag. Die mannen op de vrachtwagen moeten het idd van de overuren hebben maar als wij niet te gek doen dan komen we er wel mee rond.

Terug
Bovenaan