weet niet meer wat ik moet denken, kan iemand helpen???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met hetvolgende.

Inmiddels zijn wij bezig in ronde 20, 4e ronde clomid50mg. In juni (na 2e ronde clomid) een posi test. Helaas met 5 wk een MK.

die maand natuurlijk  geen clomid  en een cyclus van 30 dgn (normaal 27) deze maand een cyclus van 24(!) dagen

de laatste clomid-dag een hele dag last gehad van opvliegers! dit was afgelopen dinsdag, sindsdien beetje uit me hum.

Nu begin ik op de 12 dag van mijn cyclus alweer cervixslijm te constateren, laatste metingen bij Gyn was op dag 15 nog geen eisprong, altijd enkele dagen erna.

Mijn vraag is nu (sorry voor lang bericht) iemand enig idee wat ik nu kan verwachten, is mijn cyclus een rommeltje geworden door de clomid of juist op orde aan het komen na de MK. zit ik nu al wel of niet rond mijn ei? heb door alle bijwerkingen (die steeds erger worden, lijkt wel) geen idee meer wat ik voel. Weet ook iemand of clomid invloed heeft op ovulatietesten?

Gyn heeft er vertrouwen in dat met half jaar clomid het "raak" moet zijn. ben benieuwd, maar ja als ik niet weet hoe of wat ik moet gaan voelen.

Alvast bedankt voor jullie reacties
Enne voor iedereen hier wens ik natuurlijk dat we de komende weken nog meer wondertjes krijgen zoals er al 3 gemeld zijn deze maand!

Liefs Sylvia

Hoi!

Wat vreselijk van je miskraam zeg! Bah, wat erg! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed gaat!

Over de clomid en eisprong: volgens mij is daar per maand geen touw aan vast te knopen. De eerste ronde met Clomid had ik helemaal geen eisprong, maar werd wel na 21 dagen ongesteld! Nu de 2e ronde heb ik op dag 13/14 al een eisprong gehad! Dus volgens mij kun je best al rond dag 12 verschijnselen van een eisprong hebben! En clomid kan de ovutesten niet beinvloeden hoor, deze kun je dan gewoon vertrouwen.

Veel succes en klusplezier!

Hoi Syllie,

Bah wat lastig. Ik zou je geen goed advies of duidelijkheid kunnen geven, als je iid aan je cervixslijm merkt dat je eisprong er mogelijk aankomt, zou ik flink gaan klussen, maar hoe het zit qua regelmaat ed weet ik ook niet. Bij mij is het redelijk regelmatig sinds ik Clomid gebruik, nl 31 a 32 dagen, daarvoor geen touw aan vast te knopen. Na de eerste miskraam wilde het vruchtje niet goed weg en heeft het een dikke 3 maanden geduurd en 2 hormoonkuen en 2x tabletten om miskraam op te wekken en bij de tweede en derde miskraam werd ik keurig na 31 dagen weer ongesteld, had ik zelfs zonder Clomid een ei gemaakt, iets wat me nooit lukt....

Ik weet het dus niet, is voor iedereen anders denk ik, net als de lengte van je cyclus. Misschien een idee om een week na het moment dat jij denkt dat je een eisprong hebt gehad je progesteron te laten prikken??

lfs Mickey

Terug
Bovenaan