Weet niet meer wat ik moet denken!

Hallo,

Ik ben Rosie26 en we zijn al 18 maanden bezig met zwanger worden. Ik heb zit in de mm en heb nu de derde iui maar sinds ik ben begonnen met pregnyl is mijn lichaam helemaal van slag heb sinds de 2de iui last van bloedingen waterigroze en 5 dagen voordat ik ong moest worden ook bloedingen met tussen poses. Nu ben ik vorige week vrijdag 12 feb geinsemineerd en heb nu vandaag een bloeding gehad best veel met buikkrampen. is die poging nu weer mislukt of is het wat anders weet niet meer vwat ik moet denken.
Is er iemand die dit heeft meegemaakt of iets ervan weet?

Gr. Rosie26

Hoi,

Moeilijk meis,maar helaas kan niemand je antwoord geven op die vraag of iemand hiervan iets weet?? denk ik.
Ik zelf heb al 5x iui's gehad en ben niet bekend met deze klachten.Mischien moet je even contact opnemen met zh om dit voor te leggen.Al zullen zij denk ook zeggen dat je de 14dg moet volmaken en vanaf dan mag gaan testen.

Het blijft onzeker allemaal keer op keer.

gr suusje

hai suusje,

Ja het is inderdaad steeds onzeker ja ik ken me lichaam helemaal niet meer. Wat balen ook voor jou dat je al 5 iui's hebt gehad. Want is het al gelukt bij jou of ben je nog steeds bezig ook? En steeds weer heb ik signalen dat ik denk, zal het nu wel zo zijn en dan toch weer die ongesteldheid.
Maar ik heb ma 22 feb al een afspraak staan met me dokter van het zh. was benieuwd of er iemand anders ook dit soort dingen meemaakt.

Gr Rosie26

hoi rosie,

Ik ben in afwachting van laatste iui,afgelopen maand geen iui gehad,omdat ik door hormonen een cyste kreeg,dus hopelijk is die deze maand weg en kan ik weer beginnen.We zullen het woensdag horen dan moet ik voor een echo naar het zh.
Daarna stappen wij over op ivf,je verlegt je grenzen he en vervelende is dat bij ons beide alles goed is dus je blijft hoop houden.

grsuusje

hey meid

ik zou als ik jouw was even overleggen met je gyn.
want bij een bloeding (zoals een ongi) gaat je baarmoederslijm eruit om schoon te maken
dus misschien dat eht bij jouw ook steeds afbreekt
maar je hebt het wel nodig voor een innesteling
dus even overleggen.
ik heb ook pregnyl gehad en ben ook niet bekend met deze klachten /bloedingen

succes groetjes moekje

Terug
Bovenaan