A
Anoniem
Guest
hoi
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen pap 1 en pap 2
ik kreeg vandaag te horen van mijn gyn dat ik pap 2 heb de cellen in mijn baarmoeder zijn onrustig geprikkelt
ik snap er niks van hij zei wel meteen d'r achter aan dat ik geen kanker hebt
wat heb ik dan 2mnden geleden heb ik een chlamidia kuur achet de rug gehad toen d'r na maar 1x ongy geweest 11mrt en nu nog steeds niet meer al 2 testen gedaan negatief
is er misschien een site waar je vragen kan stellen en artsen en zo of je verhaal kwijt kan en antw. krijgt van een arts
weet iemand waar ik naar toe moet voor een second opinion
ik weet niet meer wat ik moet geloven
ik wil gewoon onderzocht worden me baarmoeder,eileiders, eierstokken
de gyn nam alleen een uitstrijkje en zeg vervolgens dat ik rond augustus terug moet komen voor nog een uitstrijkje
dus ik heb in maart een uitstrijkje gehad, vandaag en in augustus weer 1 is dat normaal
zou jij niet denken dat er misschien iets ernstig aan de hand is dat hij niet wilt vertellen
ik snap er niks meer van
ga proberen ergens anders een second opinion te krijgen
ben blij dat ik het ff van me af kan schrijven
alvast bedankt voor eventuele reacties
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen pap 1 en pap 2
ik kreeg vandaag te horen van mijn gyn dat ik pap 2 heb de cellen in mijn baarmoeder zijn onrustig geprikkelt
ik snap er niks van hij zei wel meteen d'r achter aan dat ik geen kanker hebt
wat heb ik dan 2mnden geleden heb ik een chlamidia kuur achet de rug gehad toen d'r na maar 1x ongy geweest 11mrt en nu nog steeds niet meer al 2 testen gedaan negatief
is er misschien een site waar je vragen kan stellen en artsen en zo of je verhaal kwijt kan en antw. krijgt van een arts
weet iemand waar ik naar toe moet voor een second opinion
ik weet niet meer wat ik moet geloven
ik wil gewoon onderzocht worden me baarmoeder,eileiders, eierstokken
de gyn nam alleen een uitstrijkje en zeg vervolgens dat ik rond augustus terug moet komen voor nog een uitstrijkje
dus ik heb in maart een uitstrijkje gehad, vandaag en in augustus weer 1 is dat normaal
zou jij niet denken dat er misschien iets ernstig aan de hand is dat hij niet wilt vertellen
ik snap er niks meer van
ga proberen ergens anders een second opinion te krijgen
ben blij dat ik het ff van me af kan schrijven
alvast bedankt voor eventuele reacties