weet niet of ik zwanger ben kan iemand mij helpen !!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi
ik heb een cyclus van 32 dagen ik wordt ook altijd op tijd ongesteld 12 maart was mijn eerste dag dat ik ongesteld was dus 12 april moest ik weer ongesteld worden ik ben nu 3 dagen overtijd ik heb gisteren een test gedaan maar was negatief.
Heeft iemand dit mee gemaakt of weet iemand er veel van af HELP ME DAN A.B.U.
Groetjes Malikatje

hoi

Ik maak dit ook mee!!ik heb cyclus van 31 dagen en had 5 april ongesteld moeten worden!9 april test gedaan,deze was negatief! net heb ik er weer 1 gedaan (na 10dagen overtijd en nog steeds negatief!!! ik wordt hier gek van en onzeker!!! mijn ongesteldheid kan toch niet zomaar een maand uitblijven??

Ik zit dus in hetzelfde schuitje!!afwachten maar ik zou zeker over een paar dagen weer een test doen net als mij!!!

succes en hou me op de hoogte!!!!

liefs marjan1982

Geduld. Gewoon na een paar dagen weer es testen, liefst met ochtendurine.

Hoi inderdaad geduld en probeer het na een paar dagen nogmaals.
Helaas kan je menstruatie wel uitblijven zonder dat je zwanger bent. Ik ben op een gegeven moment ruim 3 maand niet ongesteld geworden tot ik misselijk werd.. en ja hoor 6 week zwanger was ik toen. Dit na 1,5 jaar wachten..
Je lijf doet rare dingen. Ook denk ik wel eens dat je psyche de menstruatie kan uitstellen omdat je zo graag zwanger wilt worden. Dit heb ik bij mezelf wel eens gedacht.
Ik hoop natuurlijk dat jullie zwanger zijn!

Terug
Bovenaan