weet niet wat ik denken moet

A

Anoniem

Guest
ben injanuarie gestopt met de pil daarna gelijk ongi gewoden toen toen 6 maanden helemaal nix toen in juni en in augustus daar zat 39 dagen tussen zou ongeveer volgend weekend op 39 dagen zitten
nu voel ik me zo vreemd deze week
begon met wazig zien dus wat extra suiker genomen is over gegaan en kreeg toen hele erge hoofdpijn misselijk raar gevoel in me buik
dt wazig zien heb ik niet meer gehad maar wel een vage buik en veel misselijk met vlagen
had gisteren een test gedaan maar negatief ik probeer een beetje afstand te nemen van het forum maar nu dit ik wilde gewoon jullie mening wat jullie denken dat het zou kunnen zijn

Ik hoop voor je dat het een zwangerschap is. Ik wil je niet ontmoedigen maar het kan ook een beginnende menstruatie zijn.
Ik ben bang dat je echt nog even gedult moet hebben om te testen probeer het over 4 dagen nog een keer.

groetjes hilda

thnx voor je reactie
maar het voelt heel anders als de afeglopen 2 keer vandaar dat ik me het afvroeg

Ik weet wat je bedoelt. Ik ben sinds december 2009 gestop met de prikpil. En bij mij is nog geen menstruatie hetzelfde geweest. Elke keer andere klachten waarvan ik steeds denk is dit nu een zwangerschap?

Ik begrijp ook dat je hier erg onzeker van wordt. heb je al een vroege zwangerschaptest geprobeerd die kan je misschien nu wel al uitsluitsel geven.

Heel veel succes
hilda

zwangerschapstest van sensitest en die was negatief probeer nu gewoon tot het volgende weekend te wachten en dan nog niks en zo raar allemaal ga ik dan weer testen

Afwachten maar weer. ik hoop echt voor je dat het positief is. Je laat het toch wel weten hé wat de uitslag is
Ik duim voor je.

Ja het liefst wil je meteen antwoord op je vragen he... Ik zit met precies hetzelfde mijn vermoedelijke NOD is 21 sep dinsdag dus...

Heb allerlei klachten die tevens ook op ongi wijzen als op zwanger (zere borsten, krampen, hoofdpijn, rillerig)... Maar dit is mijn eerste ronde zonder pil dus ik heb ook geen flauw idee hoe ongi worden moet aanvoelen...

Ik zou eventueel wel z'on gevoelige test kunnen doen.. maar vind dat nog iets te spannend... En daarbij stel dat ik zwanger test dan is het nog zo vroeg en kan er nog van alles misgaan. Heb normale testen thuis liggen heb met mijn vriend afgesproken dat ik dinsdag ga testen op mijn nod

thnx voor de reacties
als ik wat weet laat ik het zeker weten
succes allemaal

Terug
Bovenaan