Weet niet wat ik moet doen...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Mariska en ik kom hier al wat langer op het forum. Ik ben vorig jaar mei gestopt met de pil. Ik ben daarna nog maar 7 keer ongesteld geworden. Ik heb een aantal "normale" cycli gehad. Maar daarna eentje van 84 dagen, 72 dagen, 58 dagen en de laatste was 42 dagen. Dus als ik hiervan uit zou gaan, zou ik deze maand weer een "normale" cyclus moeten hebben. Alleen heb ik nu al bijna twee weken dagelijks pijn in mijn onderbuik. Ook heb ik veel hoofdpijn. En de laatste dagen ben ik ook misselijk. Ik zit nu op dag 26 van mijn cylcus. Nu weet ik dat het beste is om te testen, maar ik durf niet. Want mijn lijf heeft me al zo vaak voor de gek gehouden. Zo vaak al misselijk geweest, zo vaak al buikpijn gehad.   Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om pas 4 juli te testen, maar ik kan het niet uit mijn hoofd zetten. Dus wie kan me helpen.

Groetjes van Mariska

Hoi Mariska,

Om maar kort en duidelijk te zijn. Ik kan je niet helpen en ik denk niemand hier want ik denk dat we allemaal hetzelfde gaan zeggen. Het enige wat je kan doen is testen. Alleen zo krijg je duidelijkheid.
Hoop voor je dat je nu dus niet tot 4 juli gaat wachten met testen maar toch wat eerder een test er tegen aan gooit.

Groetjes,

Frieda

Tja helpen of een beslissing voor je nemen kunnen we niet meis. Maar we kunnen je wel luisterd oor bieden. Je zit nu op 26 dagen van je cyclus. Misschien kun je nog ff paar dagen vol houden tot je in elk geval over de 28 dagen bent. En anders idd maar een testje doen als je zekerheid wil, maar je kunt ook te vroeg willen testen hè. En negatieve testen zijn nou niet bepaald dat je je daar happy van gaat voelen. Nu is het wachten en hopen natuurlijk ook moeilijk. Maar hoop voor jullie dat je uiteindelijk over paar dagen of begin juli ofzo een positieve test in handen hebt!

ToiToiToi, Nathalie

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie. En ja ik weet eigenlijk ook wel wat ik moet doen, maar ik voel me soms zo onzeker. En ook zo'n zeurpiet. En gelukkig kan ik het hier dan even kwijt. En het is prettig om bevestiging te krijgen toch maar te testen . Ik heb vanmiddag testen gehaald. Dus morgen of overmorgen ga ik 's morgens testen. Ik hoop dat ik dan wat duidelijkheid heb. Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Mariska

hai mariska
als ik jou was had ik me met 28 dgn getest.
en dan wel met ochtendurine.
heel veel succes liefs ci lo...

Het is inderdaad altijd erg fijn dat je hier je verhaal even kwijt kan. Ben benieuwd of je oo daadwerkelijk positief test!

Groetjes,

Frieda

Terug
Bovenaan