weet niet wat ik moet voelen..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik zit nu te wachten op mij NOD die is 31 aug..
Ik zit in mijn eerste ronde voor het eerste kindje.
Nu weet ik wel dat het in de eerste ronde minder kans heb omdat je net ben gestopt met de pil, maar toch ben ik aan het twijfelen.
Je zeg ik ben toch niet zwanger, maaar je gevoel zegt mischien wel ik heb me ook wel misselijk gevoeld maar dat was niet s'ochten maar heel de dag eigenlijk en dan zijn er nog wel wat dingentjes.
Ik word er een beetje gek van en het is nog maar de eerste ronde.

moest even mijn ei kwijt

groetjes din

Hoi Din,

Welkom bij de club.
In het begin moet je je lichaam weer even helemaal opnieuw leren kennen.
Ik ben inmiddels 8 maanden bezig en heb iedere maand wel iets waarvan ik denk dat het misschien wel kwaaltjes kunnen zijn.
Het zijn ook wel kwaaltjes, maar dan meer pms-kwaaltjes.
Laat je niet gek maken door je eigen lichaam, het kan je namelijk goed voor de gek houden.
Maar misschien ben jij wel zo'n geluksvogel die het in 1 keer lukt !
Gewoon even afwachten dus...

Groetjes Ukkepuk

Welkom hier Din, ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben, ik vind het in iedergeval wel heel erg leuk hier.

Ik voelde me vorige maand ( was ook eerste ronde ) ook misselijk, wel eens waar licht maar ik voelde me misselijk en toen dacht ik ook ik ben zwanger, want ik ben nooit, maar dan ook echt nooit misselijk. Ik was toen ook een dag overtijd en toen dacht ik zie je wel, ik ben zwanger, maar het mocht nog niet zo wezen.

Nou wil ik je niet ontmoedigen hoor, maar ik denk ook inderdaad dat je lichaam wel eerst even moet wennen
Maar het meest hoop ik natuurlijk dat het bij jou wel zo mag wezen.
Nog een paar dagen.
Hou ons op de hoogte.

Veel liefs Nathalie, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje.

Terug
Bovenaan