weet nog steeds niets zeker

A

Anoniem

Guest
beste mensen ik ben inmiddels anderhalve week overtijd en ik heb gisteren weer een zw test gedaan en je raad het al, weer een dikke streep en een heel heel heel super licht streepje, dus ik gisteren naar de huisarts en ik moes bloed laten prikken maarja omdat mijn huisarts dat niet zelf kon oest ik naar het ziekenhuis om te laten prikken en ja helaas duurt dat een aantal dagen voor ik de uitslag heb,
Ik heb wel nog steeds een paar kwaaltjes die ik toch wel een beetje herken van mijn eerste zwangerschap maar ja ik durf niet te veel te hopen want ik zit pas in de eerste ronde dus misschien houd me lichaam me wel gigantisch voor gek, maar ik heb wel al bijna twee weken, echt een trekkende pijn in mijn liezen en vooral als ik opsta uit een stoel ofzo, en erg veel lage rugpijn en ook een heel moeilijk stoelgang(sorry hoor ), en ook steeds hele kooude handen en voeten enzo, dus ik weet niet of iemand deze klachten herkent maar dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap alleen dan veel later in de zwangerschap, dus ik weet het ook niet meer, en trouiwens ik had het advies gekregen om eens een ander test te doen van een ander merk en die gaf alleen aan dat ik niet zwanger was, dus iemand tips misschien????????????
groetjes venessa

Hoi , de uitslag van die bloedtest die kan je huisarts de volgende dag al opvragen hooe , dat was bij mij ook. je hoeft echt geen paar dagen te wachten.
Het kan zijn dat je nog erg weinig hormoon in je urine hebt dus hou moed ....maar luister goed naar je lichaam want ik was ook zwanger net als jij en de test alleen een minien streepje ... huisarts bleef erbij dat alles goed was maar ik toch met 7 weken voor een echo en wat was het een buitenbaarmoederlijke zwagerschap!!!!

Nu niet bang worden hoor ..... maar wel morgen die uitslag opvragen !!!!

ik hoor het wel, daan

hii ik ben nu ook al een aantal dagen overtijd en geen ongi te bekennen en last van m'n borsten... ik heb vanochtend de huisarts gebeld en kon pas donderdagochtend bloedprikken en dan pas vrijdag de uitslag.... gisteren nog weer getest op dag 39, maar negatief.... maar met bloedtest weten we het zeker, ik ben ook wel eens bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, scheid je dan geen hcg af daan?? kun je er iets meer over vertellen? liefs mamaloes

Terug
Bovenaan