Weet nu niet hoe ver ik ben, dat is raar

Hallo allemaal. Ik zwerf al een tijdje rond op het forum
Maar niet het lef om er wat op te zetten.
Mijn laatste menstruatiedag is 4 feb dus zou nu 8 wk
zwanger zijn, afgelopen donderdag een echo gehad.
Maar het vruchtje is te klein voor het termijn 8 weken.
Zou 1,5 wk korter zijn. Hartje en dooiertje waren goed zichtbaar. En dat is positief. Maar moesten er ook
rekening mee houden dat het misschien al achter lag op groei en het mis kan gaan. As donderdag intake en dinsdag daarop weer een echo. Vind dit gevoel zo dubbel. Ben ook benieuwd wanneer ik ben uitgeteld. Ik hoop zo dat het goed is en we ons 1ste kindje (mijn 3de) mogen ontvangen en we net de verjaardag van mijn man ipv gebak beschuit met muisjes mogen serveren.
 
Hallo anoniem,

Bij mijn eerste echo werd ik ook bijna een week terug gezet. De echo erna ging ik weer voor uit. Het kan zo maar wezen dat je volgende week weer op je eigen berekening zit of dat je gewoon een late eisprong hebt gehad. Hoop voor je dat je dinsdag een mooie echo hebt. Succes
 
Dank je wel. Ik merk dat ik mijn verhaal gewoon kwijt moet, mijn andere 2 zwangerschappen klopte de telling wel coform de echo.
Idd misschien een late eisprong. Ik voel me Verders behoorlijk zwanger dus wie weet. Donderdag intake en wil vragen of ze met de doptone een x willen luisteren. Dan heb je toch weer bewijs op het wonder in mijn buik.
 
Terug
Bovenaan