weet t niet meer

A

Anoniem

Guest
Normaal schrijf ik hier gewoon maar doe het nu ff anoniem omdat er een aantal vriendinnen van mij ook regelmatig op dit soort forum zitten.

Wij zijn in januari met de pil gestopt en ik ben nu 8 dagen overtijd.
Maar we hebben maar 1 keer zonder gevreeen omdat ik eerst ff gewoon ongi wilde worden zonder pil zeg maar.
Nu heb ik al dagen zere borsten veel plassen en veel afscheiding.
Mijn vriend zij tegen me ik weet niet of ik het leuk vind als je nu al zwanger bent.
Daardoor ben ik best wel geschrokken.
Zou het daardoor komen dat ik niet ongi ben of toch zwanger?
Ik vond zijn reactie ook heel raar omdat hij juist altijd heel enthousiast was over baby's enz.
Ik heb er wel met hem over gepraat maar hij houd het een beetje af, ik denk dat hij het allemaal erg spannend vind.
Nou ja ik ben mijn verhaal weer ff kwijt en ga er straks ook maar weer over beginnen tegen hem.

Liefs van mij

Ja, ik snap dat je geschrokken bent zeg.
Maar begrijp ik het wel goed dat je gestopt bent met de pil omdat jullie zwanger willen worden? Waarom zou hij het dan niet leuk vinden als je nu al zwanger zou zijn? Ik ben een half jaar bezig en ik wou juist dat ik eens een keer zwanger werd. Ik kan je maar 1 advies geven, en dat is testen!
Mocht de test positief zijn, dan zou ik opnieuw met je vriend gaan praten.
Misschien moet ie aan het idee wennen?
En ja, je symptonen: Je bent 8 dagen overtijd, zere borsten, veel plassen..... wel tekenen van zwanger zijn.

Laat je het snel weten?

Liefs Yvette
Suc- ermee

Ja we zijn gestopt omdat we zwanger willen worden.Daarom schrok ik ook zo van zijn reactie.
Een week geleden vertelde ik namelijk dat ze bij mij op werk hadden gezegd dat ze dachten dat ik over een half jaar aan de klus zouden gaan.
Toen zei hij nog hahaha ze moesten eens weten dat we nu al bijna... en ik ben benieuwd naar hun reactie straks als we eenmaal zwanger zijn.
Alleen hadden we wel afgesproken om eerst ff een paar keer gewoon ongi te worden zodat mijn cyclus weer een beetje normaal kon worden.
Daarom vind ik zijn reactie nu zo moeilijk ik voel me er heel rot door.
Bedankt voor je reactie!!!

weetje anoniem, sommige mannen vinden het werkelijk dood en doodeng als het dichterbij komt!!! Als het nog ver weg is dan vinden ze het prima, ze hebben even tijd nodig om aan het idee te wennen, en dan al die verantwoordlijkheid ect , hij is echt niet de enige die zo reageert, je moet het je niet te veel aantrekken, en praat met elkaar...ook over elkaars gevoelens, en hij mag ook best weten dat zo`n reactie pijn kan doen, succes

Wat kunnen die mannen toch af en toe moeilijk met hun gevoelens overweg he ? Hier hebben we daar ook heel lang last van gehad en nu pas gaat het beter nu we in het ziekenhuis lopen. Zolang jij er maar van overtuigt bent dat hij het wel echt wil ! ( en hijzelf natuurlijk ) Succes,XXX

Succes, ook ik denk dat hij gewoon nog even moet wennen... Het is niet niks en een hele stap. Maar het komt vast en zeker goed. Laat je wat horen, ik ga aan je denken hoor!
Groetjes J

Hoi Anoniiem,
Weet je wat ook nog zo kan zijn? Dat je lichaam je voor de gek houd. Omdat er zoveel veranderd in je lichaam door dat je de pil niet meer slikt. Dan kan je je echt zwanger voelen. Dat had ik ook. En hoe je cyclus was met de pil. Zo hoeft je cyclus nu niet te zijn. Maar als je wel zwanger zou zijn. Mogen jullie echt in jullie handjes knijpen. En je mannetje wordt echt wel enthousiast. Hij is alleen denk geschrokken dat het eventueel zo snel is gegaan. Dus als je zekerheid wilt hebben, zou ik ook lekker testen.
Liefs Nance

Hoi anoniem,

Rare reactie van jouw vriend. Misschien kan ik je een beetje gerust stellen?
Ik ben ongepland zwanger geworden. Dat was behoorlijk schrikken. Ik heb er geen sec. aan gedacht om het kindje weg te laten halen, maar mijn vriend dacht daar anders over. Ik heb gezegd dat ik het heel graag samen met hem wilde doen. Naarmate de tijd verstreek, mijn buik begon te groeien en hij het kindje van de buitenkant kon voelen werd hij er steeds gelukkiger mee. En weet je? Hij is de beste papa van de hele wereld.
Hij begon een mnd of 5 geleden zelfs over een 2e. Iets waar ik al een tijdje over dacht, maar nog niet echt over durfde te beginnen. Nu zijn we al vier maanden bezig voor de tweede.
Beetje lang verhaal, maar wat ik zeggen wil is dat mannen maar rare wezens zijn. Ontzettend onvoorspelbaar, maar als puntje bij paaltje komt!

Succes en hopelijk ben je gewoon zwanger, dan gaat hij ook door het dolle heen! Succes

Terug
Bovenaan