A
Anoniem
Guest
Normaal schrijf ik hier gewoon maar doe het nu ff anoniem omdat er een aantal vriendinnen van mij ook regelmatig op dit soort forum zitten.
Wij zijn in januari met de pil gestopt en ik ben nu 8 dagen overtijd.
Maar we hebben maar 1 keer zonder gevreeen omdat ik eerst ff gewoon ongi wilde worden zonder pil zeg maar.
Nu heb ik al dagen zere borsten veel plassen en veel afscheiding.
Mijn vriend zij tegen me ik weet niet of ik het leuk vind als je nu al zwanger bent.
Daardoor ben ik best wel geschrokken.
Zou het daardoor komen dat ik niet ongi ben of toch zwanger?
Ik vond zijn reactie ook heel raar omdat hij juist altijd heel enthousiast was over baby's enz.
Ik heb er wel met hem over gepraat maar hij houd het een beetje af, ik denk dat hij het allemaal erg spannend vind.
Nou ja ik ben mijn verhaal weer ff kwijt en ga er straks ook maar weer over beginnen tegen hem.
Liefs van mij
Wij zijn in januari met de pil gestopt en ik ben nu 8 dagen overtijd.
Maar we hebben maar 1 keer zonder gevreeen omdat ik eerst ff gewoon ongi wilde worden zonder pil zeg maar.
Nu heb ik al dagen zere borsten veel plassen en veel afscheiding.
Mijn vriend zij tegen me ik weet niet of ik het leuk vind als je nu al zwanger bent.
Daardoor ben ik best wel geschrokken.
Zou het daardoor komen dat ik niet ongi ben of toch zwanger?
Ik vond zijn reactie ook heel raar omdat hij juist altijd heel enthousiast was over baby's enz.
Ik heb er wel met hem over gepraat maar hij houd het een beetje af, ik denk dat hij het allemaal erg spannend vind.
Nou ja ik ben mijn verhaal weer ff kwijt en ga er straks ook maar weer over beginnen tegen hem.
Liefs van mij