Weet thuis van operatie, wat viel die tegen!!!

A

Anoniem

Guest
he die meiden,

Daar zit ik dan met pijn in mijn buik, keel, schouders en hel erg moe!! God wat ben ik een zeur. In ieder geval de operatie zit er op en hij is geslaagd. Mijn rechtereileider was helemaal opgezet en zat gedraaid. Deze hebben ze er netjes uitgehaald en ik ben u in het bezit van 3 sneetjes op mijn lijf. Deze zijn mooi gehecht en mogen er volgende week uit. Na de operatie viel heel erg tegen. Ik heb blijkbaar dlink lopen vechten tegen de narcose en daardoor maar wat extra gekregen. Heirdoor was ik zou zwak als een vaatdoek. Eind van de middag begon ik ook nog over te geven. Kreeg toen al van de zuster te horen dat als ik bleef overgeven dat ik niet naar huis mocht. Tja en dan probeer je het tegen te houden, maar dat lukt niet. Uiteindelijk heb ik binnen een uur 3x overgegeven. Tja ik maakte het mezelf wel heel moeilijk.  Toen om 6 uur mijn arts kwam en mij vertelde dat ik beter een nachtje kon blijven, was ik helemaal niet vrolijk meer. Hij vroeg dan ook aan mij wat ik wilde. Tja en mijn antwoord was: IK WIL NAAR HUIS!!!

Ik heb gewonnen en ben naar huis gegaan.  Heb mijn vent met me opgezadeld en we zijn naar huis gereden. Thuis een kopje thee  en en beschuitje van schoonmoeders gekregen en toen wilde ik wel graag naar mijn bedje. Maar eerst moest ik OVERGEVEN!!! Toen zat mijn  vent met  z'n handen in het haar. En  kreeg ik te horen dat ik eigenwijs was en dat ik in het ziekenhuis had moeten  blijven.  Heb tegen hem gezegd dat ik niet weer een uur in de auto ging zitten om terug te gaan naar het ziekenhuis. Ben lekker in mijn bedje gaan liggen en vanmorgen wakker geworden. Gaat al iets beter, op de pijn na. In  ieder geval niet meer overgeven!!!

Ik ben blij dat ik het achter de rug heb. Dit hoeft voorlopig niet meer!!!

Nu maar snel herstellen en dan mijn volgende uitdaging: IVF.

Dames sorry  voor mijn lange  verhaal, maarja dan ben ik het ook even kwijt.

Dikke kus,

Roelien  

Nou Roelien ik wil je even heel veelsterkte wensen met je ivf behandelingen. Ik hoop dat je niet te veel napijn hebt van de operatie.

Groetjes Claudia

Hoi Roelien,

Gelukkig is het achter de rug! Rust lekker uit, neem de tijd ervoor!
Succes met de verdere behandeling.

Groetjes Ibbeltje

Hee Doornroosje! (of juist niet hihihihi)
Wie verzet zich dan ook tegen de narcose! Lekker veel adrenaline in je lijf of niet? Balen hoor dat het daardoor zo tegenviel. Wat zul jij beroerd geweest zijn. Doe het vooral rustig aan en laat je lekker verwennen want dat heb je meer dan verdient! Enne KOM MAAR OP MET DIE IVF!!!!!!! GIRLPOWERRRRRRR!
lfs ing

Hoi Roelien,

Balen dat het zo is tegen gevallen maar ja als het je lukt om je te verzetten tegen de narcose... tja... lastig. En dan ook idd een klein beetje eigenwijs om toch naar huis te willen (moest er   stiekum wel een beetje om lachen, ik zou  wrs ook naar huis hebben gewild).

Maar goed, nu lekker uitrusten, niet teveel doen.

Groetjes Belle

Hee meis,
Dat heb je gelukkig achter de rug en je mannetje ook haha!!!!!! En de volgende stap komt er ook weer aan!!!!
Veel succes hoor!!!!!! xxx

Terug
Bovenaan