weg echt babyhuiltje

Dat klinkt bekend! Warren heeft nu een paar eigen huiltjes die idd niet meer op zijn babyhuiltje lijken ( een mopperhuil, een hongerhuil en een 'ik ben het hier eeeeeecht NIET mee eens'- driftkikker huil...

Vooral die laatste beschouwen we niet echt als een aanwinst... ;-)

X
Evje

Ja idd dat lieven babyhuiltje is er hier ook ver af! hij kan ook echt krijsen en loopt dan vuurrood aan...dan heeft ie meestal honger en o wee als ik dan eerst zijn luier verschoon...als hij moe is heeft ie een heel zielig huiltje en gooi zn hoofdje naar achter.en dan nog het jengelen als hij iets beu begint te raken.
liefs jootje

hahaha heppy, komt me bekend voor. Ook hier vanaf dag 1 alleen maar vol volume, een babyfoon is echt overbodig. Stond van de week voor het huis, met de voordeur dicht en ik kon haar nog duidelijk horen schreeuwen, ja die stembanden zijn wel goed..hihihih

Haha, viel mij laatst idd. ook al op, hij kan veel meer protesteren dan eerst. Hij had altijd een lief huiltje (vond ik), maar nu kan hij ook echt wel een keel opzetten!

Noah huilt echt heel weinig en heeft nog steeds een lief huiltje hij kan er dan ook nog zo,n lief pruillipje bij trekken hihi. Hij huilt echt alleen bij honger en met in bad gaan,zodra ik met het waslapje kom aanzetten.Whhaaa,dat vindt hij veel te koud en dan kan hij wel ff brullen.Hij begint nu wel afentoe te jengelen als ik hem in de box leg,echt uit protest.Hij speelt graag in de box,maar afentoe wilt hij er gewoon bij zitten. Dan zet ik hem op de bank in het wippertje en dan kan hij ons allemaal bekijken en dat vindt hij REUZE gezellig! haha

Terug
Bovenaan