weg gelopen

hoi

ik was afgelopen middag met mijn zoontje van 2 aan het winkelen
ik was een broek aan het passen en het ene moment stond hij naast me en het andere moment was hij weg
ik kon hem nergens vinden het hart zat me in mijn keel
op een gegeven moment komt er zon vrouw aanlopen   met mijn zoontje die me even flink uit kaffert dat ik beter op moet letten
voel me best een beetje kl*te er onder want het kan toch iedereen over komen

groetjes
 
Hoi,

Het is mij ook 1 keer overkomen. En het hart klopte mij ook in de keel. Wat een beangstigend gevoel. Ik had mijn zoontje buiten in de winkel op het autootje zitten. Ik had hem heel duidelijk gezegd waar ik was en zag hem vanuit de winkel zitten. En ineens was hij ook weg. Overal zoeken en ik kon hem niet vinden Ineens kwam iemand  hem brengen; hij was helemaal in tranen en was dus helemaal de verkeerde kant op gelopen.
Je probeert gewoon goed op te passen maar dit gebeurde in een oogwenk.
Gister heb ik mijn andere zoon (bijna 3) ook weer buiten in een autootje laten zitten. Ik naar binnen en steeds kijken. Maar hij bleef heel braaf zitten.
In de Hema daarentegen liep hij de hele tijd weg. Ik heb hem expres naar me laten zoeken en hij maar roepen "mama". Misschien dat hij daarvan leert.
Je hebt het nu een keer meegemaakt dat je je kind kwijt bent en ik denk dat het een wijze les is. Maar soms zijn kinderen gewoon eigenwijs en ze moeten nog een heleboel leren.

Groeten NAtasja


 
Ik nam altijd een buggy mee en als ze weg wilde lopen zei ik dat als ze het nog een keer probeerde, ze in de buggy moest. Ze heeft dus vrij vaak gierend in de buggy gezeten. Een polsbandje kan je ook doen. Ze is nu bijna vier en heeft de buggy niet meer nodig, maar ik laat haar in winkels nog geen twee meter van me af rennen. Ik vind haar te jong om verantwoordelijkheid op zich te nemen van je moet hier blijven tot mama terug is. Niet alleen omdat ze net vlindertjes zijn met hun gedachtengang, en zo vergeten zijn wat je ze hebt verteld, maar ook omdat ze fysiek nog zo klein zijn en stel dat er een gestoorde man of vrouw snel je kind oppakt en ermee wegloopt! Zijn jullie daar niet bang voor?
 
heel vervelend, mij is het nog niet overkomen.
hij ligt wel altijd onder de rekken!!!
maar ik winkel ook niet prettig met hem erbij want ik zie niks anders dan zijn haren op zijn hoofd..
ik volg iedere stap.
erg vermoeiend!!
 
Terug
Bovenaan