Weg goede hoop! Ongi!

A

Anoniem

Guest
Ik zat gisteren nog vol  goede hoop door al mijn kwaaltjes, maar helaas zijn vanochtend, een dag voor mijn nod, de duivels gekomen. Althans, ik neem aan dat het geen innestelingsbloed meer is, wel roze, maar ik hoop er niet meer op.
Mijn cyclus was nu 26 dagen.
Nou volgende ronde  beter hoop ik, wie weet er ook al meer?

Groetjes Roos

hallo,
wat een teleurstelling he. ik ben gisteren ook ongi geworden maar ik zat er eigenlijk op te wachten omdat ik pas gestopt ben. dus ik ben eigenlijk wel blij want nu kan ik eindelijk beginnen met de eerste echte ronde! in de hoeveelste ronde ben jij?
ik hoop dat je senl zwanger word. veel succes.
gr  

hoi cheeta,

dit was ook voor mij pas ronde 1 maar ergens had een goed voorgevoel, helaas.
ik mag niet klagen hoor maar toch ben ik er wel sjaggie van vandaag.

groetjes roos

Hey roos,

Ahhhh neeeee,en dan nog op je nod dag he,niet eens over tijd zeg!wat vervelend!!
Ik weet hoe je je voelt,zwaar klote gewoon!
Heb je al een paar dagen niet gezien op de msn,we hebben het ontzettend druk op het moment,maar ik heb wel erg veel aan je gedacht en erg veel duimpjes gedraaid!Ik baal er alleen van dat het niet geholpen heeft zeg!
Hou je taai he,ik zou maar zeggen op naar de 2de ronde en hopen dat het voor ons dan wel mag gaan lukken!!

Nou meis tot gauw,
en nog een fijn weekend!!doeidoei

hoi roos

ach wat klote nou dat de rode duivels gekomen zijn
 bij mij nog steeds niks te bekennen
had afgelopen weekend mijn nod
morgen gaan we testen denk ik

grtz tamara

Oh nee,
Wat een rot bericht!
Een dag te vroeg. Je had zeker allerlei gevoelns bij, nog lastiger om dit mee te maken.

Ik kan wel zeggen op naar ronde 2, maar het voelt wwel erg rot.

Liefs, Monique

Oh wat stom... Ik had vorige maand net hetzelfde voor. Volle goede moed door de kwaaltjes spartelen en dan 1 dag te vroeg ongi...

Weet je, ik heb het toen maar bekeken dat ik weer vlugger een ronde verder ben... ben op het ogenblik in afwachting van de duiveltjes.

Hopelijk volgende keer beter! Dikke knuffel Kaatje

Ola! Idd jammer, helemaal als t n dag te vroeg is. Nou aan de slag maar weer dan, zo snel mogelijk.

Ik weet nog steeds niks..al 10e dag overtijd...pff

Terug
Bovenaan